تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3763155
شناسه : 3763155
تاریخ :
تاوان کم کاری فدراسیون دوومیدانی که تلاش دونده‌ها را به باد داد اقتصاد ایران: سهل انگاری فدراسیون دوومیدانی باعث شد تا چهار ورزشکار شانس حضور در مسابقات قهرمانی جهان جوانان را از دست بدهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۴ از ششم شهریور به میزبانی شهر لیما در پرو آغاز شده و چهار ورزشکار ایران هم سهمیه حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده بودند که به دلیل سهل انگاری و کم کاری مسئولان قبلی این فدراسیون از اعزام به مسابقات جام ماندند.

نازنین فاطمه عیدیان در ماده‌های ۴۰۰ و ۴۰۰ متر با مانع، مانا حسینی در ماده پرتاب نیزه، ملینا اسماعیلی در ماده ۲۰۰ متر و مهدی هفت چشمه نیز در ماده چکش چهار دونده ایران بودند که با وجود کسب سهمیه این رقابت‌ها از شرکت در مسابقات جهانی جا ماندند.

گفته می‌شود عدم ثبت نام اولیه و ارسال نتایج به فدراسیون جهانی که باید توسط سرپرست قبلی فدراسیون انجام می‌شد دلیل اصلی اعزام نشدن چهار ورزشکار کشورمان به این رویداد مهم است.

پیشتر هم فرزانه فصیحی و حسن تفتیان به دلیل همین سهل انگاری‌های فدراسیون شانس حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان را از دست داده بودند.