تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3763145
شناسه : 3763145
تاریخ :
«دوروف» راهی دادگاه شد اقتصاد ایران: بنا بر اعلام منابع خبری، مدیر اجرایی شبکه تلگرام به دادگاه منتقل شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنا به گزارش منابع رسانه‌ای «پاول دوروف» مدیر اجرایی شبکه تلگرام امروز چهارشنبه راهی دادگاه شده است.

منابع رسانه‌ای روز چهارشنبه اعلام کردند که دو خودرو در حال خروج از اداره مبارزه با فساد در حومه پاریس، مشاهده شدند که گفته می‌شود دوروف را به دادگاه منتقل کرده اند. گمان می‌رود پاول دوروف در اداره مبارزه با فساد پاریس بازداشت شده است.

هنوز جزئیات بیشتری از پرونده دوروف منتشر نشده، اما انتظار می‌رود اطلاعات بیشتر در این باره در اواخر روز چهارشنبه فاش شود.

روزنامه صباح ترکیه فاش کرد که رژیم صهیونیستی در پشت پرده بازداشت پاول دوروف بنیانگذار و مدیرعامل تلگرام در فرانسه بوده است.

این روزنامه اشاره کرد که انتشار تصاویر نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه در تلگرام، نگرانی مسئولان این رژیم را در پی داشته است.

روزنامه صباح تاکید کرد که گفته می‌شود برخی هکرها به اطلاعاتی محرمانه در مورد نسل‌کشی ارتش اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه دست یافته و آن را در تلگرام منتشر کردند اما تلگرام در برابر فشارهای این رژیم مقاومت کرده و حاضر به سانسور اخبار و حوادث مربوط به جنگ علیه غزه نشده و به همین خاطر در فرانسه بازداشت شده است.