تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3763143
شناسه : 3763143
تاریخ :
زخمی‌شدن یک نظامی صهیونیست در اردوگاه «نور شمس» اقتصاد ایران: رسانه‌های رژیم صهیونیستی از زخمی‌شدن دست‌کم یک نظامی صهیونیست در جریان وقوع انفجار در اردوگاه «نور شمس» در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری خبر می‌دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، رسانه صهیونیستی «حدشوت حموت» اعلام کرد که در پی وقوع انفجار در اردوگاه «نور شمس» در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شده و در حال انتقال به بیمارستان‌های صهیونیستی است.

منابع فلسطینی نیز ضمن اشاره به انفجار یک بسته انفجاری در اردوگاه «نور شمس» شمار نظامیان صهیونیست زخمی‌شده را بیش از یک نفر عنوان کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری با صدور بیانیه‌هایی از تداوم مقابله خود با حمله گسترده نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به استان‌های شمالی کرانه باختری خبر دادند.

گردان‌های المجاهدین شاخه طولکرم اعلام کرد که به همراه مبارزان گردان‌های قسام و شهداء الاقصی در حال مبارزه با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه نور شمس است و مبارزان فلسطینی در این اردوگاه با استفاده از بسته‌های انفجاری و سلاح تیربار تلفاتی را به دشمن وارد آورده‌اند.

شاخه‌های گردان‌های شهداءالاقصی و المجاهدین در جنین نیز از تداوم مقابله با نظامیان دشمن در تمامی محورهای پیشروی دشمن در شهر جنین خبر دادند.

هلال احمر فلسطین نیز از زخمی‌شدن ۴ فلسطینی در پی تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی فلسطینیان در اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری خبر داد.

گفتنی است نیمه‌شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله گسترده خود به استان‌های شمالی کرانه باختری خبر داد و ضمن یورش به این مناطق و به شهادت‌رساندن و زخمی‌کردن شماری از فلسطینیان، بیمارستان‌های واقع در شمال کرانه باختری را به محاصره درآورد.

علاوه بر این از نیمه‌شب گذشته تاکنون بخش‌هایی از تاسیسات زیرساختی این استان‌های کرانه باختری نیز از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تخریب شده است.