تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3763130
شناسه : 3763130
تاریخ :
خطر بازی در کشور ثالث برای میزبانی سرخابی ها در لیگ نخبگان رفع شد اقتصاد ایران: معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: میزبانی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا در کشور خودمان برگزار می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حامد مؤمنی معاون دبیرکلی فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت میزبانی استقلال و پرسپولیس برای لیگ نخبگان آسیا گفت: باید بگویم پنجم مردادماه نامه‌هایی را به هر دو باشگاه ارسال کرده و خواستیم استادیوم‌های میزبان را برای هفته اول این رقابت‌های بین‌المللی معرفی کنند.

او افزود: با توجه به اینکه پاسخی دریافت نشده بود روز گذشته باز هم نامه نگاری شد تا اینکه ظهر امروز نامه باشگاه استقلال دریافت شد که یکی از آنها استادیوم آزادی و دیگری ورزشگاه شهدای شهر قدس است.

وی تاکید کرد: قطعا مسابقات دو تیم در فصل جاری در کشور خودمان برگزار می‌شود. اینکه کدام استادیوم برگزار شود به شرایط آن ورزشگاه دارد.

مؤمنی درباره تصمیم‌گیری در خصوص گزینه‌های ارائه شده گفت: همچنین امروز جلسه‌ای برخط با رئیس و سایر مدیران ارشد فدراسیون داشتیم و انشاالله ظرف یکی دو روز آینده بعد از بازدیدهای میدانی که انجام خواهد شد استادیوم میزبان استقلال و پرسپولیس در هفته اول لیگ نخبگان آسیا مشخص خواهد شد.

معاون دبیرکلی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: از نظر زمانی با محدودیت روبرو هستیم و از باشگاه پرسپولیس هم می‌خواهیم اعلام نظر کنند تا بتوانیم مراتب را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کنیم.

خطر بازی در کشور ثالث برای میزبانی سرخابی ها در لیگ نخبگان رفع شد