تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3763124
شناسه : 3763124
تاریخ :
قسام: از کرانه باختری و داخل اراضی اشغالی غافلگیر می‌شوید اقتصاد ایران: گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش حماس) تاکید کرد که توهم شکست مقاومت در شمال کرانه باختری از سوی اشغالگران، غافلگیری آنان از جنوب و مرکز کرانه باختری و داخل اراضی اشغالی را در پی خواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) با صدور بیانیه‌ای از شهادت ۳ تَن از مبارزان خود در کرانه باختری خبر داد.

گردان‌های قسام تصریح کرد که این ۳ مبارز فلسطینی «قسام محمد جبارین»، «احمد مؤید الصوص» و «محمد ابو زمیرو» نام دارند و هر ۳ از اهالی اردوگاه جنین در کرانه باختری هستند.

بر اساس بیانیه قسام این ۳ مبارز فلسطینی صبح امروز چهارشنبه در جریان مقابله با حمله گسترده نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به استان‌های شمالی کرانه باختری اشغالی به شهادت رسیده‌اند.

گردان‌های قسام تاکید کرد که مبارزان این گردان‌ها به مقابله با نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در محورهای متعدد از طریق درگیری با آنان و استفاده از بسته‌های انفجاری، در قالب راهبردی روشن و تاکتیک‌هایی حساب‌شده ادامه خواهند داد.

همچنین شاخه نظامی حماس در این بیانیه اعلام کرد که اشغالگرانی که متوهمانه تلاش می‌کنند مقاومت در شمال کرانه باختری را شکست بدهند، با هلاکت و واکنش از جنوب و مرکز کرانه باختری و داخل سرزمین‌های اشغالی غافلگیر خواهند شد.