تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3763095
شناسه : 3763095
تاریخ :
«تویو» در مسابقات رالی «‌کراس‌کانتری» پیروز شد اقتصاد ایران: تویوتا لندکروزر پرادو شاسی ۱۵۰ مجهز به تایرهای آفرود Open Country M/T پیروزی در کلاس خود را در بخش T۱G (وسایل نقلیه بنزینی) در بیست‌وهفتمین مسابقات رالی کراس‌کانتری آسیا «AXCR  ۲۰۲۴» که از یازدهم تا ۱۷آگوست در تایلند برگزار شد، به‌دست آورد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

AXCR بزرگ‌ترین رویداد بین المللی رالی کراس کانتری در آسیاست که توسط فدراسیون بین‌المللی موتوراسپرت یا «FIA» تایید شده است.

تیم «FLEX SHOW AIKAWA Racing with TOYO TIRES» برای دومین‌بار پس از پنج سال (بعد از حضور در سال ۲۰۱۹) در این رویداد شرکت کرد. امسال AXCR تقریبا ۲۱۰۰کیلومتر بود و منطقه سورات تانی در تایلند را به شهر کانچانابوری در غرب این کشور به هم رساند.

ماساتو کاواباتا، راننده و سفیر برند تویوتایر، ابتدا با خودرو مشکل داشت اما در روز پنجم او خودرو را به مقام دوم رساند.

در روز ششم و آخر، این خودرو با عبور از خط پایان با برتری ۹۰ثانیه‌ای نسبت به خودرو دوم، مقام اول را کسب کرد و در کلاس خود پیروز شد.

تایرهای Open Country M/T این خودرو با ابعاد LT۲۶۵/۷۰ R۱۷، عملکرد عالی در خارج از جاده را نشان دادند و به این خودرو کمک کردند تا به پیروزی کلاس خود دست پیدا کند. تایرهای تویو با بازخورد دادن تجربه شرکت در مسابقات آفرود که در محیط‌های سخت برگزار می‌شوند، عملکرد تایرهای پیکاپ‌ها و شاسی‌بلندها را بهبود می‌بخشند.

استفاده از دانش به‌دست آمده از طریق این شکل از مسابقات برای ارائه محصولات با عملکرد بالا، با کیفیت بالا و جذاب در سطح جهانی استفاده خواهد شد.

شو آیکاوا، مدیر تیم گفت: «این پیروزی به این دلیل به دست آمد که تیم دور هم جمع شد. حضور در مسابقات AXCR را در سال ۲۰۱۱ شروع کردیم و درنهایت به یک برد دیگر دست یافتیم. از همه برای حمایت شما متشکرم.»

«تویو» در مسابقات رالی «‌کراس‌کانتری» پیروز شد

ماساتو کاواباتا راننده تیم نیز گفت: «این دومین باری بود که بعد از پنج سال در AXCR مسابقه می‌دادم، اما به دلیل ترکیبی از عوامل مختلف، مانند خرابی خودرو و استراتژی‌های اشتباه، رالی سختی بود. با این حال، هر بار که با اعضای تیم و همکارم صحبت کردم، اقداماتی انجام دادیم و توانستیم جلو برویم. همچنین تایر اوپن‌کانتری حتی در یک رالی خشن هم مشکلی ایجاد نکرد و من یک بار دیگر متوجه شدم که تایر قابل‌اعتمادی است. می‌خواهم از تویوتایر که این فرصت را در اختیار من قرار داد و از همه کسانی که از من حمایت کردند تشکر کنم. خیلی ممنون.»