تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3763081
شناسه : 3763081
تاریخ :
اهانت رژیم صهیونیستی به ساحت قرآن کریم محکوم شد اقتصاد ایران: شورای عالی قرآن اهانت رژیم صهیونیستی به ساحت قرآن کریم را محکوم کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شورای عالی قرآن در پی جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در اهانت به قرآن کریم و مقدسات جامعه اسلامی، طی بیانیه‌ای این جنایت نابخشودنی را محکوم کرده است. متن بیانیه شورای عالی قرآن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

( اِنَّ الَّذینَ یُحاِّدّونَ اللهَ وَ رَسولَه{ کُبِتوا کَما کُبِتَ الَّذینَ مِن قَبلِهِم

وَ قَد اَنزَلناِّ ءایّْتٍ بَیِّنّْتٍ وَ لِلکــّْفِرینَ عَذابٌ مُهینٌ)

در ادامه جنایت‌های رنگارنگ دشمنان بشریت و شیاطین دیوسیرت یعنی صهیونیست­‌های پلید که طی نزدیک به یک سال همه آنچه از شرارت و خباثت قابل تصور بود را در پیش چشم جهانیان مرتکب شدند، جنایت توهین به ساحت مقدس قرآن کریم نشان داد که عداوت این جماعت به مسائل سرزمینی منحصر نمی­‌شود. آن‌ها چنان که قرآن فرمود:« یُریدونَ اَن یُطفِئوا نورَ اللهِ  بِاَفواهِهِم»، به جنگ با مقدسات و اعتقادات دو میلیارد مسلمان جهان آمده­‌اند و در حقیقت با خدای متعال اعلام جنگ کرده‌اند.

 بر مسلمانان است که به یاری خدا و کلام الله قیام کنند:« اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم».  

اینک که انتقام از دشمن به خاطر تجاوز به سرزمین مقدس ایران و هتک حرمت و قتل مهمان عزیزش در دستور کار است، جامعه قرآنی جمهوری اسلامی ایران از مسئولین محترم کشور می‌­خواهد که این تجاوز و حریم شکنی به مقدسات و هتک حرمت کلام الهی نیز به پرونده جنایات آن رژیم پلید و فاسد و ارباب پلیـدتـرش آمـریکا افـزوده شود و مجــازات منظـور شــده دوچنــدان گـــردد تــا درس عبرتی برای همه جنایتکاران روزگار شود و عذاب الهی را از سرپنجه پراقتدار جمهوری اسلامی دریافت کنند:« یُعَذِّبِهُمُ اللهُ بِاَیدیکُم وَیُخزِهِم وَیَنصُرکُم عَلَیهِم وَیَشفِ صُدورَ قَومٍ مُؤمِنینَ * وَیُذهِب غَیظَ قُلوبِهِم ... ».

در این راستا جامعه قرآنی کشور، آمادگی همه جانبه خود را برای اجرای فرامین و تدابیر رهبر عظیم ­الشأن انقلاب اسلامی(مدظله­‌العالی) و هر نوع جان فشانی در دفاع از حریم مقدس قرآن کریم و همچنین حمایت کامل از مردم مظلوم غزه اعلام می‌­نماید و ان­شاءالله تکلیف خود را در تبیین مبانی قرآنی انقلاب و مقاومت اسلامی با جدیت بیشتر دنبال خواهد کرد.

6/ شهریورماه /1403

انتهای پیام/