تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3763051
شناسه : 3763051
تاریخ :
لیموچی در سپاهان ماندنی است/ انزونزی انتظار رفتار حرفه ای دارد اقتصاد ایران: مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: اینکه گفته می شود مهدی لیموچی از جمع ما جدا خواهد شد به هیچ عنوان صحت ندارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی آذربایجانی در خصوص عدم موافقت باشگاه پرسپولیس با افزایش سقف بودجه اظهار داشت: جلسه‌ای را چند وقت پیش با حضور مدیران باشگاه‌های آسیایی برگزار کردیم و ما در آن جلسه درخواست افزایش سقف بودجه را نداشتیم بلکه در آن جلسه عنوان کردیم که پاداش‌های آسیایی می‌تواند مطابق قانون به سقف بودجه باشگاه‌ها اضافه شود و ما درخواستمان رعایت این بند از قانون بود.

او ادامه داد: ما درخواستمان رعایت قانون بود نه اینکه بخواهیم آن را دو بزنیم. قرار است امروز من جلسه‌ای را در خصوص ثبت قرارداد برخی از بازیکنانمان داشته باشم و اعداد و رقم‌ها را بررسی کنیم. خود من سابقه مالی و اقتصادی دارم، قاعدتاً حسابرسی نیاز به یک تشکیلات قوی دارد و در اروپا هم سازمانی مجزا بحث «فیرپلی» مالی باشگاه‌ها را بررسی می‌کند. نظر ما این است که به طور دقیق به این موضوعات نگاه شود تا حق کسی خورده نشود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص جذب بازیکنان خارجی گفت: جذب این بازیکنان به راحتی نیست. برای جذب «انزونزی» فردی را مسئول کردیم تا مستقیماً با این بازیکن در شهر مارسی فرانسه مذاکره کند. انزوزی یک بازیکن حرفه‌ای است و رفتار حرفه‌ای را می‌پسندد، وقتی از ما رفتار حرفه‌ای می‌بیند تصورش این است که باشگاه سپاهان یک باشگاه حرفه‌ای است.

آذربایجانی تصریح کرد: ما چمن ورزشگاه نقش جهان را با مُسکن آماده می‌کردیم اما این بار دیگر مُسکن هم جوابگو نبود و خدا را شکر سیستم «زه کشی» سالم است و چمن را به طور کامل جمع کردیم و سعی می‌کنیم در کمترین زمان ممکن دوباره ورزشگاه نقش جهان را آماده مسابقات کنیم.

او در رابطه با جدایی احتمالی مهدی لیموچی گفت: چنین چیزی اصلاً صحت ندارد.

آذربایجانی در خصوص «فیرپلی مالی» و سقف بودجه توضیح داد: فیرپلی مالی یک اصل است اما به معنای سقف بودجه نیست. «فیرپلی مالی» به این معناست که هزینه‌ها مطابق با درآمدها همخوانی داشته باشد. ما مطابق سقف بودجه برای تیم فوتبال سپاهان هزینه می‌کنیم و سایر بودجه باشگاه صرف امور تیم‌های دیگر ورزشی می‌شود. ما بابت جدایی بازیکنان خودمان حق ترانسفر خیلی خوبی را دریافت کردیم و علاوه بر آن سال گذشته قرارداد چند بازیکنمان فسخ شد که همه این ها به سقف بودجه اضافه می‌شود.