تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3763048
شناسه : 3763048
تاریخ :
انفجار لاستیک بوئینگ جان دو نفر را گرفت! اقتصاد ایران: انفجار لاستیک هواپیمای «بوئینگ» در فرودگاه بین‌المللی آتلانتا به کشته شدن دو کارگر بخش تعمیرات منجر شد!

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، در پی انفجار لاستیک چرخ یک فروند هواپیمای «بوئینگ» در فرودگاه بین‌المللی «هارتسفیلد جکسون» آتلانتا، دو کارگر بخش تعمیر و نگهداری جان باختند!

هواپیمای بوئینگ ۷۵۷-۲۳۲ متعلق به خطوط هوایی «دلتا ایرلاینز» هم‌اکنون در مرکز تعمیر و نگهداری و علت انفجار مشخص نشده است.

براساس گزارش شبکه تلویزیونی WSB-TV، انفجار لاستیک «باعث پرتاب یک قطعه فلزی شبیه موشک» شد و دو کارگر بلافاصله جان باختند. همچنین یکی دیگر از افراد حاضر در محل حادثه با جراحت شدید راهی بیمارستان شده است.

شرکت هواپیماسازی بوئینگ در سال‌های اخیر به علت نقص‌های فنی مختلف که به چندین و چند حادثه مرگبار منجر شده، زیر ذره‌بین قرار گرفته است. این شرکت به‌تازگی پرواز آزمایشی مدل «۷۷۷ ایکس» را پس از بروز نقص فنی در سه فروند از چهار هواپیمای آزمایشی، متوقف کرد.

وزارت دادگستری آمریکا ماه گذشته اعلام کرد که غول هواپیماسازی این کشور با پذیرش اتهام کلاهبرداری در ارتباط با دو سانحه مرگبار در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، به پرداخت ۲۴۳.۶ میلیون دلار غرامت محکوم شده است.