تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3763045
شناسه : 3763045
تاریخ :
ویراژ پیکاپ‌های KMC روی خط فروش اقتصاد ایران: متقاضیان پیکاپ T۸ می‌توانند با پیش‌پرداخت یک‌میلیارد تومان و ارائه یک فقره چک، اقدام به خرید این خودرو کنند

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

کرمان‌موتور این روزها دو محصول محبوب خود را به‌صورت نقدی و نقد اقساطی روی خط فروش قرار داده است. در این طرح فروش، دو پیکاپ KMC T۹ و KMC T۸ به‌فروش می‌رسند. بر این اساس، پیکاپ T۸ به‌صورت نقدی و اقساطی با قیمت یک‌میلیارد و ۶۹۷ میلیون‌تومان به‌فروش می‌رسد. شرایط فروش اقساطی این پیکاپ با تسهیلات ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه ارائه می‌شود. اما پیکاپ T۹ تنها به‌صورت نقدی با قیمت یک میلیارد و ۹۷۹ میلیون‌تومان به‌فروش می‌رسد. تحویل هردو پیکاپ ۹۰ روزه خواهد بود. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به‌جزئیات طرح فروش این دو محصول و مشخصات و امکانات آن‌ها.

فروش اقساطی KMC T۸ ویژه شهریورماه

شرکت کرمان‌موتور فروش اقساطی پیکاپ KMC T۸ را از سوم شهریورماه آغاز کرده است. این طرح فروش تا روز پانزدهم شهریور ۱۴۰۳ یا زمان تکمیل ظرفیت، به‌صورت نقد و اقساط (فقط با یک فقره چک) انجام می‌شود. قیمت مصوب این خودرو یک‌میلیارد و ۶۹۷ میلیون‌تومان اعلام شده است و متقاضیان می‌توانند با پیش‌پرداخت یک‌میلیارد تومان و ارائه یک فقره چک، اقدام به‌خرید این خودرو کنند. سند خودرو در زمان فروش اقساطی در گرو شرکت کرمان‌موتور خواهد بود و زمان تحویل خودرو ۹۰ روز کاری تعیین شده است.

همچنین، جریمه تاخیر در تحویل خودرو ماهانه ۳ درصد خواهد بود. خریداران این خودرو، می‌توانند از شرایط اقساطی با مدت زمان‌های ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه بهره‌مند شوند. مبلغ مجموع قسط برای هر کدام از این دوره‌ها به‌ترتیب ۸۰۰.۳۶۷.۹۰۰ تومان، ۹۵۰.۶۳۵.۳۰۰ تومان و ۱.۲۰۰.۵۵۷.۳۰۰ تومان خواهد بود.

گفتنی است رنگ‌های قابل انتخاب برای پیکاپ T۸ شامل سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری است و ثبت‌نام این خودرو از طریق وب‌سایت فروش اینترنتی کرمان‌موتور به نشانی customer.kermanmotor.ir انجام می‌شود.

از مزایای فراوانی که در پیکاپ T۸ مشاهده می‌شود می‌توان به‌گشتاور مناسب، فضای راحت کابین، آپشن‌های پذیرش‌پذیر، امکان انتخاب ایستگاه‌های نقلیه مختلف (۲H، ۴H، ۴L)، قفل دیفرانسیل الکترونیکی عقب و قابلیت عبور در مسیرهای متوسط اشاره کرد. پیکاپ T۸ مانند سایر خودروهای آفرودی و کاروتجاری نیمه‌سبک، دارای شاسی و اتاق مستقل است.

این خودرو به‌یک پیشرانه ۲ لیتری توربو شارژر با حداکثر قدرت ۱۷۴ اسب‌بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتون‌متر و یک جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی مجهز است. با توجه به این‌که حداکثر گشتاور این پیشرانه توربو در دورهای پایین در اختیار راننده قرار می‌گیرد، توانایی‌های حرکتی و شتاب‌گیری این خودرو از ابتدای حرکت رضایت‌بخش است.

همچنین با توجه به‌نیاز راننده می‌توان به‌صورت الکتریکی و از طریق پنل موجود در زیر تنظیمات تهویه، خودرو را در حالت چهار چرخ محرک سبک H۴ و چهارچرخ‌محرک سنگین L۴ قرار داد. پیکاپ T۸ می‌تواند به‌صورت مجاز ۸۴۰ کیلوگرم بار را حمل کند. سیستم تعلیق این پیکاپ در بخش جلو از نوع جناغ دوبل است و در بخش عقب مانند بسیاری از پیکاپ‌های میان‌رده، دارای ساختار فنر تخت و غیرمستقل است. ترمزهای جلو و عقب این خودرو دیسکی هستند و سیستم فرمان هیدرولیک (HPS) روی آن نصب شده است.

این خودرو در استفاده شهری مصرف سوختی حدود ۱۰ لیتری را به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر دارد. خودرو KMC T۸ در جایگاه یک خودرو کاروتجاری و البته آفرودی به‌امکانات ایمنی و رفاهی متعددی همچون دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، ترمز ABS و EBD و BOS و HBA، سنسور نور، کروزکنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه‌ای، سنسور باد و دمای تایرها، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ‌ها، نمایشگر لمسی با قابلیت نصب نرم‌افزار، رهیاب ماهواره‌ای، کامپیوتر سفر، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، جک گازی کاپوت، قفل دیفرانسیل اتومات و... مجهز است.

شرایط فروش نقدی KMC T۹ با تحویل ۹۰ روزه

بخشنامه جدید کرمان‌موتور حکایت از فروش نقدی پیکاپ جدید KMC T۹ مجهز به‌گیربکس اتوماتیک دارد. این طرح نیز که از روز شنبه مورخ سوم شهریورماه آغاز شده است تا روز پنجشنبه مورخ ۱۵ شهریورماه یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

ثبت‌نام این خودرو جذاب نیز تنها به شیوه اینترنتی امکان‌پذیر است. پیکاپ جدید T۹ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۹۷۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری و خاکستری طوسی روشن متالیک عرضه شده است و پس از ۹۰ روز کاری در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

این پیکاپ به‌یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ با تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت (GDI) مجهز است که بیشینه توان تولیدی آن به ۲۲۱ اسب‌بخار و گشتاور آن نیز به ۳۹۰ نیوتون‌متر می‌رسد. این پیشرانه منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو ۵ است و می‌تواند پیکاپ کی‌ام‌سی تی ۹ را به بیشینه سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

یک جعبه‌دنده ۸ سرعته اتوماتیک با قابلیت تیپ‌ترونیک نیز وظیفه توزیع قدرت در سیستم تعلیق دو دیفرانسیل مجهز به‌قفل دیفرانسیل این پیکاپ را برعهده دارد. در محور جلو، از سیستم تعلیق جناقی با فنر مارپیچ استفاده شده و در محور عقب، شاهد به‌کارگیری سیستم تعلیق یکپارچه با فنر تخت هستیم.

مدل KMC T۹ سوار رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی است و وزن خالص آن هم به ۱۹۷۰ کیلوگرم می‌رسد. تمام چراغ‌های استفاده‌شده در بخش جلو و عقب کی‌ام‌سی T۹، از نوع LED هستند. آینه‌های جانبی نیز علاوه‌بر قابلیت تاشوندگی، از گرمکن و چراغ راهنمای LED بهره می‌برند.

چراغ‌های مه‌شکن در هر دو بخش جلو و عقب هم دیده می‌شوند و چراغ‌های جلو مجهز به‌سیستم بدرقه تا درِ منزل هستند. طراحی خشن و پرابهت خودرو در بخش جلو و مخصوصا گلگیر و جلوپنجره بزرگ آن که فاصله بین چراغ‌های جلو باریک و جذاب را می‌پوشاند، موجب تقویت حس اسپرت و ویژگی‌های قدرتمند خودرو می‌شوند.

با ورود به‌کابین کی‌ام‌سی T۹، صفحه نمایش مرکزی ۱۰.۴ اینچی و صفحه‌کیلومتر (کلاستر) دیجیتالی ۷ اینچی (با ۲ حالت نمایش گرافیکی متفاوت) عناصری هستند که بیشتر به‌چشم می‌آیند.

سانروف با قابلیت تشخیص مانع نیز در این پیکاپ وجود دارد و علاوه‌بر آن، تمامی شیشه‌ها به‌شکل تک‌لمسی (سافت‌تاچ) باز می‌شوند و از قابلیت تشخیص مانع بهره می‌برند. شیشه‌های جلو و عقب مجهز به‌گرمکن هستند و چراغ‌های جلو با استفاده از فناوری اتولایت، به‌صورت اتوماتیک روشن می‌شوند و امکان تنظیم ارتفاع نور آن‌ها نیز وجود دارد. در هر دو ردیف جلو و عقب، چراغ‌های مطالعه LED دیده می‌شوند.

فرمان چرمی خودرو که از طراحی مدرن D-Cut بهره می‌برد، مجهز به‌کلیدهای کنترل سیستم صوتی است و امکان تنظیم آن در دو جهت وجود دارد. برای راحتی هرچه بیشتر فرمان نیز در حالت‌های پیش‌فرض استاندارد، Sport و Comfot قابل تنظیم است.

همچنین، چهار حالت رانندگی استاندارد، اکونومی، اسپرت و برفی در فهرست تنظیمات خودرو دیده می‌شوند. از دیگر تجهیزات پیکاپ کی‌ام‌سی تی ۹ می‌توان به‌کامپیوتر سفری، کنسول میانی مجهز به‌سردکن، سیستم تهویه‌مطبوع اتوماتیک به‌همراه دریچه‌های تهویه مخصوص سرنشینان عقب، جا عینکی، آینه وسط الکتروکرومیک برقی، گرمکن صندلی‌های جلو و شارژر بدون سیم اشاره کرد.

سیستم چندرسانه‌ای و سرگرمی از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند و مجهز به ۶ بلندگو و خروجی ۱۲ ولت است. در ردیف جلو، پورت‌های USB هم دیده می‌شوند. صندلی راننده در ۶ جهت به‌صورت برقی تنظیم می‌شود و این ویژگی برای صندلی سرنشین جلو هم با ۴ جهت قابل ‌تنظیم به‌صورت برقی وجود دارد. همچنین فضای داخل کابین این پیکاپ از نورپردازی با قابلیت تغییر در چند رنگ مجزا بهره می‌برد.