تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3763030
شناسه : 3763030
تاریخ :
جلسه سرنوشت ساز مدیران سپاهان برای ثبت قرارداد چهار بازیکن اقتصاد ایران: مدیران باشگاه سپاهان در تلاش هستند تا با تمام نفرات تیم خود را آماده رویارویی با شمس آذر در هفته سوم رقابت های لیگ برتر کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در دو هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر به ترتیب موفق به شکست تیم‌های چادرملو و خیبر خرم آباد شده است و به تنهای با ۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

سپاهانی‌ها از ابتدا و به دلیل پر بودن سقف بودجه خود نتوانستند قرارداد هادی محمدی و مهدی لیموچی دو بازیکن ایرانی خود را ثبت کنند در همین بین روند جذب بازیکن برای این تیم متوقف نشد و دو بازیکن خارجی نامدار به نام‌های «استیون انزونزی» و «ابوبکر کامارا» نیز طی روزهای گذشته با عقد قراردادی راهی سپاهان شدند تا جمع بازیکنانی که هنوز قرادادشان در سازمان لیگ به ثبت نرسیده به عدد ۴ افزایش یابد.

در همین رابطه و پس از اعلام سقف بودجه باشگاه‌های آسیایی که سپاهان نیز جز آنها محسوب می‌شود، مهدی آذربایجانی مدیرعامل این باشگاه در آستانه آغاز دیدارهای هفته سوم لیگ برتر جلسه‌ای را با مسئولان ذی ربط برگزار می‌کند تا هرچه سریع‌تر قرارداد این ۴ بازیکن سپاهان به ثبت برسد و «ژوزه مورایس» بتواند با دست پُر تیم خود را در هفته سوم روانه زمین برای دیدار با شمس آذر کند.

همچنین سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی با فروش محمدجواد حسین نژاد و شهریار مغانلو به تیم‌هایی از روسیه و امارات، مبالغی را نیز برای صدور رضایتنامه این بازیکنان دریافت کرده است که حالا این مبالغ نیز به سقف بودجه سپاهان افزوده خواهند شد.