تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد دانش بنیان
لینک : econews.ir/5x3763028
شناسه : 3763028
تاریخ :
مشاور و سرپرست حوزه ریاست معاونت علمی منصوب شد اقتصاد ایران: معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور طی حکمی مشاور و سرپرست حوزه ریاست این معاونت را معرفی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، حسین افشین معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور طی حکمی امیر هرمزی نژاد را به سمت مشاور و سرپرست حوزه ریاست این معاونت منصوب کرد.

در حکم انتصاب هرمزی‌نژاد آورده است: «نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مشاور و سرپرست حوزه ریاست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منصوب می‌کنم. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با همکاران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در تحقق اهداف این معاونت مجدانه بکوشید.
دوام توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

امیر هرمزی نژاد، دانش آموخته دکتری مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف و از فعالین حوزه شرکت‌های دانش بنیان و حوزه‌های فناوری است.