تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3763024
شناسه : 3763024
تاریخ :
پاراتکواندو در یونیورسیاد/ تمجید رئیس فدراسیون جهانی از ایران اقتصاد ایران: با اعلام رئیس فدراسیون جهانی، پاراتکواندو به لیست رشته‌های حاضر در یونیورسیاد ۲۰۲۵ اضافه شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، در جریان جلسه فنی رقابت‌های پارتکواندو، دکتر «چانگ وون چو» رئیس فدراسیون جهانی تکواندو از اضافه شدن رسته پاراتکواندو به لیست رشته‌های حاضر در یونیورسیاد سال ۲۰۲۵ خبر داد.

همچنین دکتر چو از دیدن رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان همراه تیم ملی پارتکواندو ضمن تمجید از تکواندو ایران گفت: از حضور شما پس از المپیک این بار در پارالمپیک خوشحال و هیجان زده شدم. به واقع از شما و فدراسیون تکواندو ایران تشکر می‌کنم که از پاراتکواندو این چنین حمایت می‌کنید و مطئمنا پس از حضور درخشان و کسب مدال‌های متعدد و با ارزش در المپیک، به دنبال نشان دادن توانایی‌های خود در پارالمپیک هستید.

ساعی ضمن تشکر از دکتر چو، در خصوص حمایت از پاراتکواندو بیان کرد: هر تلاشی که لازم باشد در کنار بازیکنان المپیکی برای پارالمپین های تکواندو انجام می‌دهیم چراکه قهرمانان این رشته همواره توانایی خود را در عرصه‌های مهم جهانی ثابت کردند و برای ایران اسلامی افتخار آفرین بوده اند. مطمئن هستم در این بازی‌ها نیز درخشان ظاهر خواهند شد.

رقابت‌های پاراتکواندو در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ طی روزهای هشتم تا دهم شهریورماه در «گرند پله» شهر پاریس برگزار خواهد شد.