تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3763009
شناسه : 3763009
تاریخ :
پرسپولیس به دنبال هشتمین پیروزی برابر یحیی/گل‌محمدی تسلیم می‌شود؟ اقتصاد ایران: تیم فوتبال پرسپولیس در حالی روز جمعه رو در روی فولاد خوزستان قرار می گیرد که در صورت شکست دادن این تیم، به هشتمین پیروزی خود مقابل تیم های تحت هدایت یحیی گل محمدی دست خواهد یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان فولاد خوزستان است. شاگردان «خوان کارلوس گاریدو» در این بازی میزبان و به دنبال اولین پیروزی خود هستند.

هدایت فولاد خوزستان بر عهده یحیی گل محمدی سرمربی سابق پرسپولیس است که توانست با این تیم بارها به مقام قهرمانی دست یابد. این بازی از این جهت با حساسیت بالایی برخوردار است.

گل محمدی پیش از حضور در پرسپولیس، ۱۴ بار و با هدایت تیم‌های ذوب آهن، تراکتور، نفت تهران و پدیده (شهرخودرو) رو در روی پرسپولیس قرار گرفته است که حاصل آن دو تساوی، ۵ پیروزی و ۷ شکست بوده است.

پرسپولیسی‌ها در تقابل با گل محمدی خاطره خوشی از این سرمربی ندارند. در لیگ پانزدهم یحیی گل محمدی هدایت تیم ذوب آهن اصفهان را بر عهده داشت و در دو بازی رفت و برگشت در مجموع ۶ امتیاز، ۴ امتیاز از سرخ‌ها گرفت و در آن فصل که پرسپولیس با استقلال خوزستان بر سر کسب عنوان قهرمانی رقابت داشت، ذوب آهن هر دو بازی خود را به استقلال خوزستان واگذار کرد به خصوص در هفته پایانی که استقلال خوزستان با شکست تیم گل محمدی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و همین موضوع موجی از گلایه و ناراحتی را برای هواداران پرسپولیس از یحیی گل محمدی به همراه داشت.

پرسپولیسی‌ها با هدایت گل محمدی علاوه بر تجربه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در لیگ قهرمانان آسیا هم به مقام نایب قهرمانی رسیدند و او توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود در این تیم به نمایش بگذارد اما جدایی او مطابق انتظار پیش نرفت و او به شکلی که از مدیران این باشگاه گلایه مند بود از سمت خود کناره گیری کرد.

این بازی برای هر دو سرمربی «گاریدو» برای پرسپولیس و گل محمدی برای فولاد، ویژه خواهد بود. گاریدو در صورت شکست دادن سرمربی پرافتخار لیگ برتری، اولین پیروزی خود با پرسپولیس را جشن خواهد گرفت و در طرف مقابل گل محمدی دوست ندارد که در اولین رو در رویی با تیم سابق خود بازنده از زمین خارج شود. این دیدار روز جمعه و از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.