تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3763007
شناسه : 3763007
تاریخ :
افزایش آمار شهدای اصحاب رسانه در نوار غزه به ۱۷۵ نفر اقتصاد ایران: در حمله اشغالگران رژیم صهیونیستی به نوار غزه دو خبرنگار به شهادت رسیدند که با شهادت این دو خبرنگار، شمار شهدای اصحاب رسانه به ۱۷۵ نفر افزایش یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع پزشکی فلسطین در نوار غزه امروز چهارشنبه اعلام کردند که در بمباران خانه‌ای در اردوگاه النصیرات محمد عبد ربه خبرنگار فلسطینی و خواهرش شهید شدند.

دو خبرنگار در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات به شهادت رسیدند که هر دو خواهر و برادر بودند. با شهادت محمد عبدربه و خواهرش، آمار خبرنگاران شهید از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر گذشته (15 مهرماه) تاکنون به 175 نفر رسیده است.

.

جنگ غزه خون‌بارترین جنگ برای جامعه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بوده است. فعالان رسانه‌ای در تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه متوجه خطرات فراوانی از جمله حملات هوایی ویرانگر اسرائیل، اختلال در ارتباطات، کمبود منابع و قطعی گسترده برق هستند.

 رژیم صهیونیستی به منظور جلوگیری از بیان حقایق و جلوگیری از انتشار اخبار درست به کشتار اصحاب رسانه و خبرنگاران ادامه می‌دهد و این درحالی است که جوامع بین‌المللی از هرگونه پاسخی در برابر اقدامات ضد بشری رژیم صهیونیستی امتناع می‌کنند.

انتهای پیام/