تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3763003
شناسه : 3763003
تاریخ :
هلاکت پسر عضو کنست رژیم اسرائیل در غزه اقتصاد ایران: مقاومت فلسطین در غزه، یک نظامی صهیونیست را در این منطقه از پای درآورد که مشخص شد نظامی هلاک شده، پسر یکی از نمایندگان پارلمان رژیم اسرائیل است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم اسرائیل امروز چهارشنبه اعلام کرد که گروهبان آمیت فریدمن، 19 ساله، از اعضای گردان 932، تیپ ناخال، در درگیری‌های جنوب نوار غزه کشته شده است.

روزنامه اسرائیل هیوم نوشت که این نظامی پسر «عساف فریدمن»، عضو پارلمان رژیم اسرائیل (کنست) و رئیس کمیسیون امنیت و روابط خارجی است.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , نوار غزه , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , نوار غزه ,

با تأیید کشته شدن این نظامی، شمار کشته‌‌‌های ارتش اسرائیل طی نزدیک به یازده ماه جنگ علیه نوار غزه، 703 نفر رسید که منابع خبری و ناظران حتی در این آمار نیز تشکیک کرده و آمار واقعی کشته‌ها و زخمی‌های ارتش اسرائیل را بیش از این تعداد می‌دانند.

طی این هفته چند نظامی صهیونیست در غزه کشته شده اند که در آخرین مورد، سرگرد «شلماه یهونتان حزوت» در جریان انفجار بمب در نزدیکی بولدوزر کشته شد که باعث سرگردانی ارتش اسرائیل شد؛ چرا که ارتش بعد از آن، دست به تحقیقاتی زد تا مطمئن شود که آیا رزمنده فلسطینی از داخل تونل خارج شده و بمب را در نزدیک نیروهای متجاوز صیهونیست گذشته است یا اینکه این بمب از قبل در آنجا جاسازی شده است.

انتهای پیام/