تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3762953
شناسه : 3762953
تاریخ :
اولین پیشنهاد رسمی‌ چلسی برای خرید اوسیمن اقتصاد ایران: آبی‌های لندن در واپسین روزهای بازار نقل‌و‌انتقالات فوتبال اروپا برای خرید مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال ناپولی دست به کار شده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار معروف حوزه نقل و انتقالات از ارائه شدن اولین پیشنهاد رسمی باشگاه چلسی به ناپولی برای خرید ویکتور اوسیمن خبر داد.

تا چندی پیش به نظر می‌رسید که دو باشگاه ممکن است در معامله‌ای دو مهاجم خود را معاوضه کنند که طی آن روملو لوکاکو به ناپولی می‌رود و اوسیمن در جهت معکوس به چلسی. مورد اول رخ داد و لوکاکو به ناپولی پیوست و اکنون چلسی در صدد محقق کردن مورد دوم است.

در شرایطی که پنجره نقل و انتقالات تابستانی روز جمعه بسته خواهد شد، چلسی در صدد جذب دو بازیکن جدید است که اوسیمن یکی از آنها است.

رقم پیشنهاد ارائه شده از سوی آبی‌های لندن مشخص نیست اما طبق ادعای دی‌مارتزیو، این احتمال وجود دارد که مذاکرات دو طرف در ساعات آتی جدی شود.

از قرارداد فعلی اوسیمن با ناپولی تنها یک سال دیگر باقی مانده و از آنجایی که او در برنامه‌های آنتونیو کونته جایی ندارد، طرف ایتالیایی ممکن است به فروش او با رقمی پایین‌تر از بند فسخ قراردادش (130 میلیون یورو) رضایت دهد.

انتهای پیام/