تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3762952
شناسه : 3762952
تاریخ :
قانون درمورد حضور پتریاشویلی در اسپانیا چه می‌گوید؟ اقتصاد ایران: کنستانتین پتریاشویلی بعد از کسب نشان طلای رده سنی نوجوانان می‎‌خواهد در اسپانیا هم کشتی بگیرد، اما قانون در مورد حضور کشتی‌گیر زیر ۱۷ سال در مسابقات جهانی زیر ۲۰ سال چه می‌گوید؟

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات جهانی زیر 17 سال (نوجوانان) در اردن برگزار شد که در وزن 92 کیلوگرم، کنستانتین پتریاشویلی برادر کوچکتر گنو پتریاشویلی قهرمان سنگین‌وزن المپیک پاریس، مدال طلا را از آن خود کرد.

اتحادیه جهانی کشتی در تجلیل از برادر کوچکتر قهرمان المپیک، از حضور این کشتی‌گیر در مسابقات جهانی زیر 20 سال خبر داد، اما قانون UWW در این‌باره چه می‌گوید؟

طبق قانون هر کشتی‌گیری می‌تواند یک رده سنی بالاتر از رده سنی اصلی خود کشتی بگیرد، یعنی کنستانتین پتریاشویلی که در مسابقات جهانی نوجوانان عضو تیم ملی گرجستان بود، می‌تواند در رده سنی جوانان هم کشتی بگیرد اما در رده سنی بزرگسالان و امید با ممنوعیت ورود مواجه است.

اگر او بخواهد در همین وزن 92 کیلوگرم در مسابقات جوانان کشتی بگیرد، احتمال رویارویی‌اش با امیررضا دلیری وجود دارد اما اگر قصد وزن کم کردن در این فاصله کوتاه را نداشته باشد، احتمالا او رقیب ابوالفضل بابالویی است که سال گذشته مدال طلای جوانان جهان را به خود اختصاص داد.

مسابقات جوانان جهان 12 تا 18 شهریور ماه در اسپانیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/