تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3762942
شناسه : 3762942
تاریخ :
دین و فرهنگ مبنای آموزش در دانشگاه هوایی شهید ستاری است اقتصاد ایران: فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت: خدمت در نیروهای مسلح که فرماندهی آن را ولی فقیه و ولی امر مسلمین عهده‌دار هستند، افتخاری بزرگ است که باید قدر آن را دانست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم خلبان محمدرضا مروی‌نام، فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در جمع دانشجویان بیست و دومین دوره رزم مقدماتی مشترک جامعه‌پذیری دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش ضمن تبریک به دانشجویان به منظور برگزیده شدن در کسوت دفاع از کیان انقلاب اسلامی ایران، گفت: خدمت در نیروهای مسلح که فرماندهی آن را ولی فقیه و ولی امر مسلمین عهده‌دار هستند، افتخاری بزرگ است که باید قدر آن را دانست.

وی افزود: شما جوانان در آغاز راهی شیرین و پرفراز و نشیب هستید که باید با خدمت صادقانه و رعایت قوانین اسلامی و نظامی، ضمن ترسیم آینده‌ای روشن برای خود، موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شوید.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری تاکید کرد: نیروی هوایی در دانشگاه هوایی شهید ستاری در راستای تقویت میزان تعهد و پایبندی کارکنان خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مبنای دینی و فرهنگی را در همه ارکان آموزشی مدنظر قرار می‌دهد.