تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3762940
شناسه : 3762940
تاریخ :
پاکستان: حملات «تی.تی.پی» از افغانستان سازماندهی می‌شود اقتصاد ایران: نخست وزیر پاکستان بار دیگر اعلام کرد حملات «تحریک طالبان پاکستان» (تی.تی.پی) از خاک افغانستان طراحی و سازماندهی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان در نشست کابینه این کشور اظهار داشت تحریک طالبان پاکستانی حملات خود را علیه این کشور از خاک افغانستان طراحی می‌کند.

وی افزود طراحی و سازماندهی حملات مسلحانه تحریک طالبان پاکستان از افغانستان یک مسئله پنهانی نیست.

نخست وزیر پاکستان تاکید کرد: هیچ جایی برای تروریسم وجود ندارد. زمان نابودی آن فرارسیده است و منابعی را که ارتش نیاز داشته باشد در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

شهباز شریف  پیش از این نیز با اشاره به ناامنی‌ها در ایالت‌های بلوچستان و خیبرپختونخوا گفته بود استفاده از خاک افغانستان علیه پاکستان را تحمل نخواهیم کرد.

«ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان نیز چندی قبل در واکنش به اتهامات اسلام‌آباد مبنی حمایت کابل از شبه‎‌نظامیان علیه پاکستان تصریح کرده بود: ما به هیچکس اجازه نخواهیم داد از خاک افغانستان علیه کشور دیگری استفاده کند و مخفیگاه داشته باشد.

مجاهد در گفتگو با «رادیو ملی افغانستان» اظهار داشت پاکستان به‌جای جنگ رسانه‌‌ای، باید مدارک و اطلاعات خود را دراین‌باره با کابل در میان بگذارد.

انتهای پیام/.