تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد دانش بنیان
لینک : econews.ir/5x3762937
شناسه : 3762937
تاریخ :
آمریکا مجهز به سیستم ضد پهپاد با موشک‌های ۷۰ میلیمتری می‌شود اقتصاد ایران: ارتش آمریکا به سیستم های ضد پهپاد جدیدی مجهز می شود که موشک های ۷۰ میلیمتری هدایت شونده با لیزر دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، ارتش آمریکا ۶ سیستم پرتابگر زمینی پیشرفته الکترونیکی (EAGLS)متعلق به «شرکت راه حل نظامی MSI » را برای بهبود قابلیت های ضد پهپاد خود خریده است.

فرماندهی سیستم های هوایی نیروی دریایی ارتش آمریکا در ماه آوریل اعلام کرد قراردادی با MSI امضا کرده است. EAGLS Counter-UAS یک سیستم سازگار، مقرون به صرفه، متحرک یا ثابت را ارائه می دهد که می توان آن را در محیط های مختلف و روی انواع پلتفرم های متنوع به کار گرفت. سیستم EAGLS C-UAS MSI پلتفرمی است که می‌تواند هم یکپارچه‌سازی‌های موبایل و هم ثابت را برای حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی مانند نیرو، آب و سیستم‌های اطلاعات/مراکز داده در خود جای دهد.

این سیستم می تواند از هرگونه هدف در حال حرکتی محافظت کند و موقعیت آن را از یک مکان به مکان دیگر تغییر دهد و همچنین قابلیت شلیک را فعال کند.

سیستم UAS با تکیه بر یک ایستگاه تسلیحاتی از راه دور، رادار MHR، حسگر الکترواپتیکال و یک پرتابگر موشک لیزری ۷۰ میلی متری می تواند به سرعت اهداف خود را از فاصله ای ایمن ردیابی کند، تشخیص دهد و شناسایی کند تا نیروها آن را دنبال کنند.

EAGLS دارای موشک های ۷۰ میلی متری هدایت لیزری برای از بین بردن پهپادها از فاصله ایمن است.