تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3762927
شناسه : 3762927
تاریخ :
حمله و ضرب و شتم پرسنل اورژانس؛ چهار نفر بازداشت شدند اقتصاد ایران: مهدوی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی البرز، اعلام کرد که در پی ماموریتی با عنوان سقوط از ارتفاع در ساعت ۲۲:۳۰، تیم‌های اورژانس به محل اعزام شدند. پس از بررسی، مشخص شد که ماموریت با اطلاعات اولیه مغایرت داشته و کارکنان اورژانس با چند نفر که رفتارهای غیرطبیعی و نامتعارف داشتند، مواجه شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش سلامت نیوز، مهدوی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی البرز، اعلام کرد که در پی ماموریتی با عنوان سقوط از ارتفاع در ساعت ۲۲:۳۰، تیم‌های اورژانس به محل اعزام شدند. پس از بررسی، مشخص شد که ماموریت با اطلاعات اولیه مغایرت داشته و کارکنان اورژانس با چند نفر که رفتارهای غیرطبیعی و نامتعارف داشتند، مواجه شدند.

در حین انجام اقدامات درمانی اولیه، یکی از این افراد به طور خودسرانه اقدام به جابجایی آمبولانس با نیت نامشخص کرد. تلاش پرسنل برای جلوگیری از این عمل ناکام ماند و با دخالت همراهان بیماران که وضعیت طبیعی نداشتند، نیروهای اورژانس دچار آسیب‌های جسمی شدند.

حمله و ضرب و شتم پرسنل اورژانس؛ چهار نفر بازداشت شدند

بر اساس پیگیری‌های حقوقی و قضایی، چهار نفر از ضاربین پس از ضرب و شتم تکنسین‌ها و تخریب آمبولانس، بازداشت و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.