تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762910
شناسه : 3762910
تاریخ :
حمایت انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه ازمواضع آیت الله سبحانی اقتصاد ایران: قم- انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی از نامه آیت الله سبحانی درباره مخالفت با تعطیلی روز شنبه حمایت کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی از نامه حضرت آیت الله سبحانی درباره مخالفت با تعطیلی روز شنبه حمایت کرد.

متن نامه انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر قالیباف
رییس محترم و نمایندگان معزز مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد و با تقدیم احترام به استحضار می رساند اعتقاد شیعه در عصر غیبت، نیابت عامه مراجع عظام تقلید از امام عصر ارواحنا فداه است.

نامه اخیر مرجع عظیم الشأن جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی سبحانی دام ظله العالی در مخالفت با تعطیلی شنبه‌ها مورد حمایت بسیاری از علما، فضلا و اساتید حوزه های علمیه است و انتظار می‌رود مجلس انقلابی و نمایندگان آن با اهتمام به خواسته و دغدغه مراجع معظم تقلید اسباب خوشنودی مردم مومن و شهید پرور ایران اسلامی را پدید آورند.

انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم ضمن اعلام حمایت از بیانیه ی روشنگر این مرجع بزرگوار، به همه مسئولان و نمایندگان محترم یادآوری می کند استعمار برای پیشبرد برنامه های خود معمولاً از استدلال های عامه پسند استفاده می کند و پشت پرده های اصلی طراحی های خود را مکتوم می گذارد لذا ضروری است نسبت به چنین طرح هایی دقت نظر بیشتری صورت بگیرد علاوه بر اینکه تمرکز بر برخی منافع اقتصادی ادعا شده یک طرح و غفلت از آثار فرهنگی و اجتماعی آن نیز با جامعیت طرح و برنامه ها منافات دارد.

دوام توفیقات همه خدمتگزاران به کشور را از خداوند متعال خواستاریم.

انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم