تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762901
شناسه : 3762901
تاریخ :
اجرای پروژه استحصال الکل از ذرت در شرکت بیدستان اقتصاد ایران: قزوین- مدیرعامل شرکت غذایی بیدستان گفت: بنا داریم که امسال پروژه استحصال الکل از ذرت را با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان و با همراهی بانک ها در استان قزوین احصا کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به سالروز تأسیس شرکت بیدستان اظهار کرد: این شرکت با بیش از ۹۰ سال قدمت در ۱۳ هکتار مساحت ایجاد شده و دارای بخش‌های تولید الکل، سرکه، سس و انواع مواد ضدعفونی کننده است.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال و فرمایش مقام معظم رهبری از اولویت‌های این واحد صنعتی است، افزود: بین دانشگاه و صنعت فاصله افتاده و نیاز است دانشگاه برای جهش تولید با مشارکت مردم الگوسازی کند.

مدیرعامل شرکت غذایی بیدستان با بیان اینکه مأموریت ما در شرکت بیدستان تولید غذای سالم، حلال و پاک است، بیان کرد: این شرکت معتبرترین برند تولید سرکه در ایران است و در تولید مواد ضدعفونی کننده با مارک «سپتا تک» در کشور شناخته می‌شود و در دوران کرونا نیز مورد استقبال قرار گرفت.

کریمی تصریح کرد: بنا داریم که امسال پروژه استحصال الکل از ذرت را با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان و با همراهی بانک‌ها در استان قزوین احصا کنیم.

اجرای پروژه استحصال الکل از ذرت در شرکت بیدستان

وی از صادرات محصول شرکت بیدستان به عراق خبر داد و عنوان کرد: برای تولید و تأمین غذای سالم تمام توان خود را به کار بسته‌ایم تا با رعایت اصول حرفه‌ای، صداقت، مسئولیت پذیری، وجدان کاری و تلاش بی وقفه به رسالت خود عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت غذایی بیدستان از تلاش برای کمک به شهر بیدستان در راستای مسوولیت‌های اجتماعی خبر داد و گفت: برداشت بیش از هشت تن گندم در هکتار با فعال ساختن ۱ چهار هکتار زمین کشاورزی توسط این شرکت، راه اندازی مجموعه پرورش ماهی، ساخت مجموعه ورزشی در شرکت، ساخت تصفیه خانه و حل مشکلات زیست محیطی، ایجاد سالن جدید بسته بندی سرکه از مهم‌ترین اقداماتی است که در مدت اخیر انجام شده است.

وی در پایان گفت: شرکت بیدستان به صورت مستقیم برای بیش از ۲۰۰ نفر و با توجه به گستردگی شبکه توزیع، به طور غیرمستقیم برای بیش از ۱۰۰۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.