تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3762882
شناسه : 3762882
تاریخ :
دوست دارم دوباره سرمربی تیم ملی شوم/ از عملکرد شاگردانم راضی هستم اقتصاد ایران: سرمربی تیم دوومیدانی دانشگاه آزاد گفت: کیفیت رقابت‌های لیگ خوب است و امیدوارم مرحله آخر هم به همین خوبی برگزار شود تلاش تیم ما برای قهرمانی است ولی از حالا نمی‌شود چیزی را پیش بینی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم لیگ دوومیدانی بانوان طی روزهای اول و دوم شهریور به میزبانی آفتاب انقلاب در حالی به پایان رسید که در این مرحله چند رکورد ملی و باشگاهی شکسته شد و علاوه بر این شاهد حضور چهره‌هایی هم بودیم که برای چند سالی از حضور در مسابقات داخلی کنار رفته بودند. مریم طوسی یکی از آن دونده‌هایی بود که تقریباً بعد از گذشت ۶ سال مجدداً در مسابقات داخلی ایران شرکت کرد.

او در جریان این رقابت‌ها عملکرد مثبتی هم داشت؛ طوسی که این فصل برای باشگاه کاراماشین می‌دود در ماده ۲۰۰ متر با ثبت رکورد ۲۴.۳۳ ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و در ماده ۴ در ۱۰۰ متر هم شرکت کرد و به همراه حمیده اسماعیل‌نژاد، ملینا اسماعیلی و مریم کاظمی قهرمان شد. سومین و آخرین مرحله بیست و هشتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان روزهای ۱۵و۱۶ شهریور به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های سکو نشین این مسابقات معرفی خواهند شد.

سپیده توکلی سرمربی تیم دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص کیفیت این دوره از مسابقات اظهار کرد: امسال در مجموع استقبال خوبی از مسابقات شده بود علاوه بر حضور هفت تیم از جمله کاراماشین، دانشگاه آزاد اسلامی، پلیمر خلیج فارس خرم آباد، آذر موتور، صنعت مس کرمان، گل‌گهر سیرجان و چادرملو اردکان شاهد حضور برخی از ملی پوشانی قدیمی هم بودیم که نمایش مناسبی هم در این رویداد داشتند.

دوست دارم دوباره سرمربی تیم ملی شوم/ از عملکرد شاگردانم راضی هستم

وی افزود: کیفیت مسابقات رضایت بخش است و تا به امروز دو مرحله از این مسابقات به خوبی برگزار شده امیدوارم مرحله سوم و آخر نیز که اواسط شهریور برگزار خواهد شد با همین کیفیت دنبال شود تا رقابت‌های خوبی را در جریان یک رویداد داخلی پشت سر گذاشته باشیم.

توکلی در پاسخ به این پرسش که تا این مرحله تیم شما عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده آیا از عملکرد شاگردان خود راضی هستید؟ گفت: نهمین سالی است که در کنار تیم دانشگاه آزاد هستم در این مدت موفق شدیم پنج دوره عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم، در ۲ دوره نیز نایب قهرمان شدیم و یک دوره هم عنوان سومی را کسب کردیم. امسال هم برای قهرمانی تلاش می‌کنیم اما با توجه به شرایط مسابقات و کیفیت رقابت‌ها هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد اضافه کرد: از عملکرد شاگردانم راضی هستم. به هر شکل امسال تیم کاراماشین بیشتر ستاره‌ها را در اختیار دارد اما با این حال دونده‌های تیم دانشگاه آزاد هم نتایج خوبی را رقم زدند.

این مربی دوومیدانی در واکنش به حضور اکثر ستاره‌ها در یک تیم و تک قطبی شدن مسابقات هم گفت: این‌طور به ماجرا نگاه نمی‌کنم. تیم کاراماشین از نظر مالی و اسپانسری حمایت خوبی از دونده‌ها دارد و این برای ما بسیار حائز اهمیت است. حتی برخی از شاگردان خودم هم برای این تیم مسابقه می‌دهند. از دید خودم مسابقات نه تنها تک قطبی نیست بلکه کیفیت مناسبی هم دارد. بازیکنان جوانی داریم که واقعاً در این رشته آینده دار هستند؛ نازنین فاطمه عیدیان و فاطمه محیطی زاده از جمله ورزشکارانی هستند که در صورت برنامه‌ریزی خوب می‌توانند در آینده نزدیک برای دوومیدانی کشورمان مفید واقع شوند.

دوست دارم دوباره سرمربی تیم ملی شوم/ از عملکرد شاگردانم راضی هستم

توکلی در خصوص شرایط این روزهای تیم ملی عنوان کرد: المپیک که به تازگی تمام شده و قرار بود تیم ملی در بازی‌های داخل سالن آسیا شرکت کند که کلاً دوومیدانی از این بازی‌ها توسط کشور میزبان خط خورد. فکر می‌کنم اسفند سال جاری کم کم برنامه‌های تیم ملی هم آغاز شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حاضرید مجدداً سرمربیگری تیم ملی را به عهده بگیرید؟ گفت: بله قطعاً به نظرم هر آدمی دوست دارد در حد توان برای تیم ملی کشورش کاری انجام دهد.

سرمربی سابق تیم ملی با بیان اینکه که دوومیدانی بانوان ایران پتانسیل خوبی دارد؟ توضیح داد: معتقدم وضعیت دوومیدانی دختران ایران خیلی بهتر از بخش آقایان است. روز به روز شاهد افزایش رکورد و یا حتی کسب مدال توسط برخی از آنها در رویدادهایی متفاوت هستیم. در بخشی از گفت‌وگویم به اسم نازنین و فاطمه اشاره کردم برای مثال عیدیان اخیراً در چند مسابقه که حضور پیدا کرده موفق شده عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.