تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3762881
شناسه : 3762881
تاریخ :
مقابله با مافیای سد معبر و دستفروشان چهارراه ولی‌عصر(عج) اقتصاد ایران: طرح ساماندهی دستفروشان چهارراه ولی‌عصر(عج) علی‌رغم ممانعت و ایجاد چالش توسط مافیای سد معبر با سرعت در حال اجراست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

سید محمد موسوی؛ شهردار منطقه 11 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: بنا بر حکم و دستور قضایی و هماهنگی با مراجع ذی‌صلاح به منظور کنترل و ایجاد شرایط تسهیل تردد برای مردم در چهارراه و خیابان حضرت ولی‌عصر(عج)، طرح ساماندهی سد معبر و دستفروشان این محدوده از هفته گذشته آغاز شده است.

وی افزود: 200 غرفه در بازارچه سرمد در محدوده چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) تدارک دیده شده و پیش‌بینی شده است اما متاسفانه با چالش حاشیه‌پردازی و ممانعت مافیای سد معبر در این محدوده مواجه هستیم که با ایجاد رعب و وحشت برای دستفروشان و تهدید آنها مانع از حضور افراد در بازارچه شده‌اند.

موسوی گفت: دستفروشان نیازمند در این منطقه شناسایی شده‌اند و فضای کسب رایگان را برای آنان فراهم کرده‌ایم و در این محدوده مانع از فعالیت دستفروشان و سد معبر شده‌ایم. همچنین مردم و کسبه از اجرای این طرح راضی هستند و اهالی هنر هم بر طرق مختلف ابراز رضایت کرد‌ه‌اند.

شهردار منطقه 11 تهران اضافه کرد: خوشبختانه با همکاری پلیس و یگان حفاظت شهرداری در برخورد با مافیای دستفروشی و سد معبر که در پوشش دستفروش تعارض منافع دارند، با قدرت این طرح را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/