تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762849
شناسه : 3762849
تاریخ :
خدمات‌رسانی موکب زوارالحسین (ع) به زائران تا ۲۸ صفر اقتصاد ایران: چذابه - مدیر کانون شهدای عین ۲ اهواز، از خدمات‌رسانی موکب زوارالحسین (ع) به زائران اربعین حسینی تا ۲۸ صفر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، کریم هلیچی صبح امروز چهارشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای با اشاره به فعالیت‌های کانون شهدای عین ۲ اهواز در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: این کانون در مسیر طریق‌الحسین به سمت مرز چذابه با راه‌اندازی موکب زوارالحسین (ع) به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می‌دهد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای عین ۲ مسجد امام حسین (ع) اهواز، افزود: از جمله خدمات این موکب اسکان به ظرفیت ۲۰۰ نفر برای خواهران و برادران، خدمات تغذیه و پخت غذا شامل یک هزار پرس صبحانه و ناهار و شام در هر وعده ۵۰۰ پرس، توزیع آب، پخت نان و … است.

وی برپایی نماز جماعت، نوحه‌خوانی، سینه‌زنی، پاسخ به شبهات و مسائل شرعی، احکام و… را از دیگر خدمات این موکب عنوان کرد و گفت: این کانون سال ۱۳۹۰ افتتاح شده و ۹ سال است که در ایام اربعین حسینی در قالب موکب را زائران خدمات ارائه می‌دهد.

هلیچی، با بیان اینکه در این موکب ۲۵ خادم در خدمت زائران اربعین حسینی هستند، تصریح کرد: امسال از ابتدای ماه صفر خدمات‌رسانی این موکب به زائران آغاز شده و تا ۲۸ ماه صفر خدمات خود را به زائران در مسیر حرکت زائران ایرانی و خارجی ادامه می‌دهد.