تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3762845
شناسه : 3762845
تاریخ :
سرلشکر سلامی موفقیت تیم المپیاد نجوم را تبریک گفت اقتصاد ایران: فرمانده کل سپاه در پیامی موفقیت و کسب مدال طلا توسط تیم المپیاد نجوم را تبریک گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی کسب موفقیت در کسب ۵ مدال طلا و رتبه نخست جهانی در هفدهمین دوره المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک را به دانش آموزان سخت کوش تبریک گفت و آن را نشان از ظرفیت‌های متراکم نیروی انسانی مستعد در ایران اسلامی برشمرد و این موفقیت امیدآفرین جوانان را در تیم المپیاد نجوم یکی از ارکان اصلی علم نافع و تأثیرگذار دانست.

سرلشکر سلامی موفقیت تیم المپیاد نجوم را تبریک گفت

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَ هُوَ الَّذِی جَعَلَ لَکُمُ النُّجُومَ لِتَهْتَدُوا بِها فِی ظُلُماتِ الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ قَدْ فَصَّلْنَا الْآیاتِ لِقَوْمٍ یَعْلَمُونَ «انعام. آیه. ۹۷»

موفقیت تحسین‌برانگیز، تیم المپیاد نجوم و دستاورد درخشان آنان در کسب ۵ مدال طلا و رتبه نخست جهانی، در هفدهمین دوره المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک، نشان از ظرفیت‌های متراکم نیروی انسانی مستعد در ایران اسلامی داشته و موجب خرسندی آحاد ملت گردید.

انبساط در علم و جسم یک فضیلت برجسته در دیدگاه الهی است؛ بر همین اساس درخشش مسرت بخش و امیدآفرین جوانان عزیز در تیم المپیاد نجوم یکی از ارکان اصلی علم نافع و تأثیرگذار محسوب می‌شود.

اینجانب کسب این موفقیت و درخشش قابل توجه را به دانش‌آموزان سختکوش، مربیان زحمتکش، همراهان و حامیان و خانواده عزیز آنان و جامعه بزرگ معلمان و دانش‌آموزان فرهیخته ایران اسلامی تبریک گفته و برای این سرمایه‌های انسانی و علمی گرانبها و ارزشمند، سلامتی و سربلندی در تمامی عرصه‌های علمی و فرهنگی آرزومندم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی