تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3762832
شناسه : 3762832
تاریخ :
کمکِ مربی عصبانی به مهار جیمی‌جامپ دردسرساز! + عکس اقتصاد ایران: در اتفاقی جالب در فوتبال انگلیس، ناتوانی نگهبان‌های ورزشگاه در دستگیری یک هوادار، یکی از مربیان دو تیم را از کوره به در برد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای شب گذشته (سه‌شنبه) دور دوم رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس، با یک اتفاق جالب همراه بود.

در ابتدای نیمه دوم مصاف تیم‌های میلوال و لیتون اورینت یکی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه «دِن» (استادیوم خانگی تیم میلوال) به داخل زمین بازی پرید و به دلیل برخورداری از آمادگی بدنی قابل قبول؛ برای مدتی توانست نگهبان‌های ورزشگاه را مشغول کند. او پس از جا گذاشتن چند نگهبان در نهایت به دلیل لیز خوردن روی چمن تعادلش را از دست داد.

فوتبال انگلیس , فوتبال انگلیس ,

یکی از نگهبان‌ها هم نیز فرصت را غنیمت شمرد و به سمت هوادار دردسرساز حمله کرد تا او را دستگیر کند. در این میان اما اندی مارشال مربی دروازه‌بان‌های تیم میلوال که حوصله‌اش از گریز‌های جیمی‌جامپ سر رفته بود، برای اطمینان از اینکه او دستگیر می‌شود، شخصاً وارد عمل شد و به سمت او دوید و او را گفت تا مبادا دوباره فرار کند. لحظاتی بعد سایر نگهبان‌های ورزشگاه نیز وارد عمل شدند و هواداری مزاحم را به بیرون از زمین مسابقه انتقال دادند.

نکته جالب در مورد این بود که مارشال عصبانی حتی بعد از رسیدن نیروهای کمکی نیز حاضر به رها کردن جیمی جامپ نبود و در نهایت با وساطت یکی از بازیکنان تیمش و سرتیم نگهبانان حاضر به ترک محل شد!

فوتبال انگلیس , فوتبال انگلیس ,

مارشال اگرچه به خاطر حرکتش مورد تحسین هواداران قرار گرفت، اما با کام تلخ ورزشگاه  را ترک کرد چرا که تیمش با قبول شکست یک بر صفر مقابل حریف دسته دومی، از صعود به دور سوم باز ماند.

انتهای پیام/