تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762829
شناسه : 3762829
تاریخ :
واگذاری ۵٢ طرح اشتغال زایی به مددجویان دره شهر اقتصاد ایران: ایلام-۵٢ طرح اشتغال زایی به مددجویان دره شهر واگذار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه طی آیینی با حضور معاون اقتصادی استانداری ایلام، نماینده مردم شهرستان‌های دره شهر، آبدانان، دهلران و بدره در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار شهرستان دره شهر، مدیرکل و معاون اشتغال کمیته امداد استان، تعداد ۵٢ طرح اشتغال زایی نیروگاههای خورشیدی خانگی به مددجویان کمیته امداد شهرستان دره شهر واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان در این آیین گفت: این نیروگاههای خورشیدی خانگی ۵ کیلوواتی با همکاری شرکت نیروی برق استان و بانک ملی راه اندازی شده که در مجموع برای راه اندازی این ۵٢ طرح بیش از ۶٠ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

ناصر مرادی پویانی تصریح کرد: تا پایان امسال در شهرستان دره شهر بیش از ١٠٠ طرح نیروگاه خورشیدی خانگی برای مددجویان این شهرستان راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا پایان امسال بیش از ۵٠٠ طرح نیروگاه خورشیدی خانگی ۵ کیلوواتی برای مددجویان این نهاد در استان راه اندازی می‌شود تصریح کرد: برای راه اندازی این طرح‌ها در مجموع ٧۵٠ میلیارد ریال تسهیلات بانکی کم بهره پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی خانواده‌های مددجو از برنامه‌های مهم این نهاد است تصریح کرد: اشتغال زایی برای خانواده‌ها یکی از مهم‌ترین ابزارها در زمینه توانمندسازی است که کمیته امداد به صورت جدی این موضوع را دنبال می‌کند.