تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762828
شناسه : 3762828
تاریخ :
مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در کردستان برگزار می‌شود اقتصاد ایران: سنندج-مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در کردستان برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد کاروند صبح چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان اعلام کرد: مرحله استانی چهل و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم با رقابت ۸۸ نخبه قرآنی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقات برگزیدگان مرحله شهرستانی آقایان و بانوان به تفکیک مشارکت دارند، افزود: آقایان در روز پنج‌شنبه، هشتم شهریور و بانوان جمعه ۹ شهریور با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان تصریح کرد: کار داوری این دوره از رقابت‌های قرآنی را داوران برجسته کشوری برعهده دارند.

حجت‌الاسلام کاروند با اشاره به حضور داورانی از سه استان کشور در این رقابت‌ها بیان کرد: داوران این دوره از مسابقات قرآنی تأیید شده کشوری از استان‌های تهران، همدان و کردستان هستند.

وی اذعان کرد: ۸۸ نفر از متسابقین مرحله شهرستانی حد نصاب حضور در مرحله استانی را کسب کرده‌اند.

‌وی به رشته‌های این مسابقات اشاره کرد و گفت: رشته‌های بخش آوایی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، ۲۰، ۱۰ و پنج جز، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن است.