تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762827
شناسه : 3762827
تاریخ :
هوای خنک مهمان زنجانی‌های می‌شود اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای خنک از امروز مهمان مردم زنجان می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مردم استان در هفته گذشته روزهای بسیار گرمی را پشت سر گذاشتند، افزود: این در حالی است که از امروز شاهد کاهش نسبی دمای هوای در مناطق مختلف استان بوده و زنجانی‌ها هوای خنک را تجربه خواهند کرد.

وی با یادآوری اینکه این شرایط جوی در استان تا روز جمعه هفته جاری پایدار خواهد بود، اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده از بعد از ظهر امروز علاوه بر افزایش ابرها، شاهد وزش باد نیز خواهیم بود که این شرایط می‌تواند باعث کاهش کیفیت هوا نیز شود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه از اوایل هفته آینده دمای هوای استان دوباره روند افزایشی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: دمای فعلی شهر زنجان ۲۲ درجه سانتی‌گراد بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

رحمان‌نیا اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۸ و ۳۶ درجه، ابهر و خرمدره ۱۶ و ۳۷ درجه، آب‌بر ۲۲ و ۳۶ درجه، قیدار ۱۷ و ۳۴ درجه، سلطانیه ۱۱ و ۳۶ درجه و ماهنشان ۲۲ و ۳۷ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.