تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3762797
شناسه : 3762797
تاریخ :
تاکید پرسپولیسی ها به میزبانی از حریفان آسیایی در ورزشگاه آزادی اقتصاد ایران: در حالی که طبق گفته دبیر کارگروه نظارت بر استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور، استادیوم آزادی تهران نمی تواند میزبان دیدارهای آسیایی باشد اما پرسپولیسی ها روی این موضوع تاکید دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا حضور دارد و این تیم باید به مصاف پاختاکور ازبکستان، السد قطر، الریان قطر، الشرطه عراق، النصر عربستان، الاهلی و الهلال عربستان برود.

این دیدارها از تاریخ ۲۶ شهریور آغاز خواهد شد و تیم پرسپولیس در اولین بازی خود در جده عربستان به مصاف الاهلی خواهد رفت. سرخ‌های ایران روز نهم مهرماه باید اولین میزبانی خود در لیگ نخبگان را انجام دهند و شاگردان «گاریدو» رو در روی پاختاکور ازبکستان قرار خواهند گرفت. طبق گفته داوود رفعتی دبیر کارگروه نظارت بر استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور، ورزشگاه آزادی به دلیل تعمیرات نمی‌تواند از این رقابت‌های آسیایی میزبانی کند و بین دو ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد و شهدای شهر قدس تهران، یک ورزشگاه به عنوان میزبان استقلال و پرسپولیس معرفی خواهد شد.

در همین رابطه رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز چهارشنبه ۷ شهریور و پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی این باشگاه اعلام کرد که سرخ‌ها در تاریخ ۹ مهر و در ورزشگاه آزادی رو در روی پاختاکور قرار می‌گیرند.

باید دید بالاخره ورزشگاه آزادی می‌تواند میزبان استقلال و پرسپولیس در آسیا باشد یا این دو تیم همانند لیگ برتر در آسیا هم خانه به دوش خواهند بود.