تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3762795
شناسه : 3762795
تاریخ :
تمجید فدراسیون جهانی تکواندو از پاراتکواندوکاران ایران اقتصاد ایران: فدراسیون جهانی تکواندو با انتشار گزارشی به بررسی برترین‌های هر وزن پرداخت که در ۲ وزن نام ملی پوشان صاحب عنوان ایران دیده می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در فاصله یک روز مانده به برگزاری هفدهمین دوره رقابت‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، فدراسیون جهانی تکواندو با انتشار گزارشی به بررسی بهترین پارا تکواندوکاران هر وزن پرداخت که در کنار همه مدعیان، در ۲ وزن نام «حامد حق شناس» و «علیرضا بخت» به ترتیب در اوزان ۸۰+ و ۸۰- کیلوگرم دیده می‌شود.

فدراسیون جهانی تکواندو در اینباره نوشت:

وزن ۸۰- کیلوگرم / علیرضا بخت (ایران)

این پارا تکواندوکار ایرانی توانسته است در چندین گرندپری، بازی‌های پارا آسیایی و قهرمانی آزاد اروپا روی سکو به کار خود پایان دهد. او قصد دارد غیبت مدال آوران پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ از ایران مانند اصغر عزیزی و مهدی پور رهنما را با مدال در پاریس جبران کند.

وزن ۸۰+ کیلوگرم / حامد حق شناس (ایران)

حامد حق شناس با ۶ مدال طلا مخصوصاً در این دو سال اخیر، یکی از مدعیان طلای پارالمپیک در این رده خواهد بود. این ایرانی دارنده رنکینگ اول جهان مدال طلای بازی‌های پارا آسیایی ۲۰۲۲ و قهرمانی جهان ۲۰۲۱ را در کارنامه دارد و حالا می‌خواهد اعتماد به نفس خود را با ورود به شیاپ چانگ گرند پله افزایش دهد.

رقابت‌های پارا تکواندو در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ طی روزهای هشتم تا دهم شهریورماه در «گرند پله» شهر پاریس برگزار خواهد شد.