تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3762788
شناسه : 3762788
تاریخ :
لوله‌های فولاد آره‌نا قبل از بازی استقلال ترکید! آیا خرابکاری بود؟ اقتصاد ایران: یک خبر عجیب تمام برنامه‌ استقلالی‌ها را به هم زد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فرهیختگان: صبح دیروز جلسه شورای تامین در استان خوزستان با حضور نمایندگان هر دو باشگاه فولاد و استقلال خوزستان برگزار شد. این‌طور که شنیدیم شورای تامین بر برگزاری بازی در ورزشگاه فولاد آره‌نا صحه گذاشت و معتقد بود فولادی‌ها باید با همتای آبی‌پوش خود کنار بیایند و به آنها کمک کنند.

فولادی‌ها نیز ادعا کردند تنها در صورتی امکان برگزاری بازی در ورزشگاه فولاد آره‌نا وجود دارد که بازی بدون تماشاگر برگزار شود. آنها از یک‌سو نگران واکنش‌ها به حضور سرمربی تیم میهمان بودند و از سوی دیگر اعتقاد داشتند حضور هواداران در استادیوم فولاد آره‌نا می‌تواند به این ورزشگاه آسیب برساند. آنها از تجربه قبلی خود در میزبانی هفته اول لیگ برتر برای استقلال خوزستان ترسیدند؛ چراکه گویا در آن بازی تماشاگران آسیب جدی به تاسیسات این ورزشگاه وارد کردند. درواقع به این دلیل است که آنها تمایلی ندارند تا بار دیگر میزبان استقلال خوزستان باشند.

حتی دیروز امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در این مورد گفت: «ما پیش از این هم اعلام کرده بودیم که ورزشگاه محل میزبان این دیدار، شهدای فولاد است و این دیدار هم به امید خدا در این ورزشگاه برگزار می‌شود.» با این وجود روز گذشته خبر دیگری تمام برنامه‌های تیم استقلال خوزستان را به‌هم زد.

به گفته هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه فولاد، تاسیسات این استادیوم آسیب دیده و سیستم آبیاری و برق ورزشگاه دچار مشکل شده است. گویا یکی از لوله‌های ورزشگاه در ساعات اولیه صبح ترکیده است. به این ترتیب با وجود تایید شورای تامین فعلا  امکان استفاده از ورزشگاه فولاد آره‌نا وجود ندارد. در همین خصوص نماینده اداره کل ورزش جوانان با بازدید از محل، اشکال تاسیساتی را تایید کرد و به این ترتیب شاید ورزشگاه تا چند هفته آینده و با برطرف شدن مشکل قابل استفاده نباشد. 

 

پ