تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3762753
شناسه : 3762753
تاریخ :
گوشی اقتصادی بعدی سامسونگ پنل پشتی چرمی دارد اقتصاد ایران: پنل پشتی جدیدترین گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی سامسونگ حس‌وحال متفاوتی به کاربران القا خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حدود سه ماه پیش بود که سامسونگ گلکسی F55 را با پنل پشتی چرمی (پلیمر سیلیکون) معرفی کرد و اکنون قصد دارد تا در پنل پشتی گوشی اقتصادی آینده‌ی خود نیز از همین جنس استفاده کند.

به‌گزارش 91Mobiles، پنل پشتی گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی گلکسی F05 از جنس چرم مصنوعی خواهد بود. طبق تصاویر، صفحه‌نمایش دستگاه حاشیه‌های ضخیمی دارد و بریدگی U-شکل خواهد داشت. دکمه‌های پاور و ولوم در سمت راست و درگاه سیم‌کارت‌ها در سمت چپ فریم پلاستیکی قرار گرفته‌ است.

رندر غیر رسمی گلکسی F05 از نمای کناری
رندر غیر رسمی گلکسی F05 درحال نمایش صفحه‌نمایش
رندر غیر رسمی گلکسی F05 درحال نمایش دوربین‌ها

در رندر‌های فاش‌شده، گلکسی F05 به رنگ آبی دیده می‌شود، اما به‌احتمال زیاد رنگ‌های دیگری هم وجود خواهد داشت. جدیدترین گوشی سامسونگ قبل‌تر با شماره‌مدل SM-E055F/DS و پشتیبانی از وای‌فای ۵ مشاهده شده بود.

احتمالاً مانند گذشته هر دو گوشی گلکسی F05 و گلکسی M05 مشخصات یکسانی از جمله صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی LCD با وضوح +HD، پردازنده‌ی پایین‌رده‌ی مدیاتک، دوربین اصلی و سلفی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهند داشت.

مقاله‌های مرتبط
  • سامسونگ از همین حالا روی One UI 7.1 کار می‌کند
  • رندرهای گلکسی تب S10 پلاس و اولترا برای نخستین‌بار فاش شد
  • گلکسی F55 از راه رسید؛ دوقلوی غیر‌همسان گلکسی M55

انتظار می‌رود این گوشی‌ها با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ روانه‌ی بازار شوند و حداقل دو به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ دریافت کنند. قیمت گوشی ها هنوز مشخص نیست؛ ولی گفته می‌شود گلکسی M05 برخلاف برادرش که فقط در هند به‌فروش می‌رسد، در آمریکای لاتین و جنوب آسیا هم فروخته خواهد شد.

استفاده از چرم مصنوعی در پنل پشتی حس به‌مراتب بهتری از پلاستیک به کاربران القا خواهد کرد؛ البته کیفیت چرم مصنوعی استفاده شده در گوشی مذکور در حد‌ و اندازه‌ی دستگاهی مانند شیائومی ۱۴ اولترا نیست.