تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3762743
شناسه : 3762743
تاریخ :
اعضای حقوقی امروز معرفی شدند/ فعلا تغییری در هیات مدیره نداریم اقتصاد ایران: رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه امروز اعضای حقوقی جدید معرفی شدند و پس از ثبت این اعضا نفرات جدید به هیات مدیره اضافه می شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شهریاری پس از برگزاری مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز (چهارشنبه ۷ شهریور) دو مجمع فوق العاده داشتیم و در رابطه با تعیین اعضای حقوقی و تطبیق اساسنامه بورس در این جلسه بحث و تبادل نظر شد.

او ادامه داد: نمایندگان بانک‌ها اعضای حقوقی خود را معرفی کردند که پس از ظرف دو هفته مهلت دارند که اعضای هیأت مدیره را معرفی کنند. در جلسه امروز بحث تغییر اعضای حقیقی هیأت مدیره مطرح نبود و پس از ثبت اعضای حقوقی نفرات جدید هیأت مدیره مشخص خواهند شد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: ما در نقل و انتقالات یارگیری‌های خودمان را انجام داده ایم و تمام اعضای باشگاه تلاش خود را می‌کنند تا به بهترین شکل یارگیری پرسپولیس انجام شود. اکنون نمی‌توان گفت که تیمی بدی بسته شده است و پس از مرور زمان نفرات جدید هماهنگ خواهند شد همانطور که در سال گذشته نیز چنین موردی داشتیم اما در نهایت قهرمان شدیم.

او در رابطه با اضافه شدن ۸۰۰ هزار دلار به سقف بودجه باشگاه پرسپولیس گفت: این مبلغ صرف تقویت تیم می‌شود.