تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3762713
شناسه : 3762713
تاریخ :
حاجی‌پور: مشکل ترکیدن لوله‌ ورزشگاه شهدای فولاد حل می‌شود اقتصاد ایران: مدیر تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت که اگر صدمه‌ای به تأسیسات ورزشگاه شهدای فولاد وارد شده باشد، تا قبل از دیدار با استقلال برطرف خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

البرز حاجی‌پور درباره ترکیدگی لوله ورزشگاه شهدای فولاد اهواز در آستانه دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل استقلال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: روز گذشته (سه‌شنبه) شنیدم که لوله ترکیده است. عصر همان روز گفتند فردا تا قبل از ظهر قرارداد برگزاری بازی در ورزشگاه شهدای فولاد را بنویسیم و امروز همین کار را می‌کنم. اگر لوله‌ای ترکیده باشد، مشکل برطرف می‌شود.

مدیر تیم استقلال خوزستان در مورد آخرین شرایط ورزشگاه غدیر اهواز که استادیوم خانگی آبی‌های اهوازی محسوب می‌شود، عنوان کرد: بازی هفته پنجم استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود. چمن این استادیوم کیفیت بالایی دارد، به رشد لازم رسیده و قوام لازم را هم دارد. با این حال چمن باید غلتک بخورد. لوکس پایه‌های برق را هم کامل می‌کنیم تا مشکلی نداشته باشیم.

استقلال خوزستان و استقلال از ساعت 20:30 فردا در چارچوب هفته سوم لیگ برتر، در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/