تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3762699
شناسه : 3762699
تاریخ :
ناتینگ احتمالا روی هندزفری جدید Ear Open کار می‌کند اقتصاد ایران: طبق اسناد فاش‌شده از رگولاتوری IMDA،‌ به‌نظر می‌رسد ناتینگ درحال ساخت ایرباد جدیدی به نام Ear Open است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ظاهراً ناتینگ درحال کار روی هندزفری بی‌سیم جدیدی به نام Ear Open است تا خانواده‌ی ایربادهای خود را گسترش دهد.

خط تولید فعلی ایربادهای Nothing شامل مدل ناتینگ Ear 2 و ناتینگ Ear (a) می‌شود که هر دو آن‌ها کیفیت فوق‌العاده و قیمت مناسبی دارند. ازجمله ویژگی‌های این محصولات می‌توان به حذف نویز، فناوری Fast Pair برای اتصال سریع به دستگا‌های دیگر و کیفیت صدای عالی اشاره کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد شرکت مذکور برنامه‌های بیشتری در سر دارد.

اطلاعات به‌دست‌آمده از فهرست IMDA، از محصولی به نام Nothing Ear Open خبر می‌دهد. هیچ تصویری از این ایرباد دردسترس نیست، اما فقط باتوجه‌به نام آن می‌توان حدس‌هایی زد.

نام Open نشان می‌دهد ایرباد بعدی ناتینگ احتمالاً به‌جای مسدودکردن صداهای دنیای بیرون، آن‌ها را همراه با صدای منبع ورودی صوتی به گوش کاربر انتقال می‌دهد. این فناوری قبلاً در پیکسل بادز نسل اول گوگل و لینک بادز سونی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. گوگل از روشی بهره گرفت که در آن تونلی برای ورود صداهای اطراف باز می‌گذاشت، درحالی‌که LinkBuds با حفره‌ی واقعی دربخش مرکزی آن عرضه شد و بلندگوها در اطراف آن حفره قرار داشتند.

مقالات مرتبط:
  • هدفون و ساعت CMF Pro 2 ناتینگ معرفی شدند؛ پرقابلیت، شکیل و روی‌هم ارزان‌تر از ایرپاد اپل
  • کارل پی: ناتینگ شرکتی برای افراد بالغ است؛ کارکنان باید پنج روز در هفته حضوری کار کنند

بسیاری از ایربادهای مجهز به قابلیت حذف نویز ازجمله هدفون ناتینگ، از حالت شفاف (Transparent) برای پخش صداهای محیط اطراف ازطریق میکروفون‌ها استفاده می‌کنند، اما تأثیر این راهکار تفاوت زیادی با روش استفاده شده در پیکسل بادز گوگل و لینک بادز سونی دارد.

هنوز خبری از زمان عرضه‌ی ناتینگ Air Open دردسترس نیست، اما باتوجه‌به برگزاری نمایشگاه IFA در آینده‌ی نزدیک، این رویداد می‌تواند مکان مناسبی برای معرفی محصول موردبحث باشد.