تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3762673
شناسه : 3762673
تاریخ :
روایتی از دیدار هیئت دولت با رهبر انقلاب اقتصاد ایران: معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور روایتی از دیدار هیئت دولت با رهبر انقلاب بیان کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا بهروزآذر، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام روایتی از دیدار هیئت دولت با رهبر انقلاب منتشر کرد.

وی در خصوص این دیدار اظهار داشت: همزمان با هفته‌ی دولت به همراه دکتر پزشکیان و اعضای هیئت دولت چهاردهم به دیدن مقام معظم رهبری رفتیم این دیدار اولین دیدار دولت چهاردهم با ایشان بود.

وی افزود: مراسم که تمام شد یکی از خبرنگارها از من پرسید در جلسه امروز چه چیزی برایتان جالب بود؟ گفتم «شیوه‌ی برخورد ایشان در ابتدای جلسه خیلی برایم جالب بود. حدود چهل نفر در جلسه بودند و رهبری با روی گشاده با تک تک مهمان‌ها سلام و خوش آمد گفتند. همه مهمان‌ها برابر بدون هیچ تفاوت و برتری نسبت به یکدیگر. این رفتار حس خیلی خوبی به من داد. برایم نشانه‌ای از یک نوع رفتار عادلانه بود.» شاید موضوع به خاطر این برایم جالب شده بود که پیش‌ترها گاهی خودم وقتی وارد جمع و جلسه‌ای می‌شدم، سلامی عمومی می‌کردم و می‌رفتم سر اصل مطلب. اما حس و انرژی خوب جلسه امروز یادم انداخت حتی در سلام و خوش‌آمدگویی هم دقت و توجه کافی و عدالت داشته باشم.

بهروز آذر همچنین بیان کرد: وسط حرف‌هایم به خبرنگار در ذهنم می‌گذشت که چقدر توجه به اصول اساسی مدیریت از جمله انتخاب مدیران شایسته، بهره برداری از منابع، استفاده از مشاوره‌های کارشناسی مدیریت، عدالت ارتباطات مؤثر، توجه به تولید و نوآوری حاکمیت، قانون و توجه به اخلاق و معنویت که امروز در رهنمودهای ایشان مطرح شد مهم است اصولی که توسعه فردی و توسعه‌ی سازمانی و حکمرانی کارآمد را یکپارچه و هماهنگ می‌بیند.