تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762664
شناسه : 3762664
تاریخ :
برگزاری مسابقات چابک‌ترین دانشجو و کارمند کشور در زنجان اقتصاد ایران: زنجان-رییس هیات ورزشهای دانشگاهی استان زنجان گفت: مسابقات چابک‌ترین دانشجو و کارمند کشور به صورت مجازی به همت هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سعید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مسابقات چابک‌ترین دانشجو و کارمند کشور به صورت مجازی به همت هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری مسابقات چابک‌ترین دانشجو و کارمند کشور در زنجان این مسابقات قرار است در دو بخش دختران و پسران به میزبانی هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان و همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان در سه ماده پلانک، شنا روی زمین و دراز نشت برگزار شود.

وی افزود: این رقابت‌ها به مناسب هفته دفاع‌مقدس ویژه دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور برگزار شده و هدف از برگزاری آن، ایجاد انگیزه بین دانشجویان، افزایش شور، نشاط، امید و ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی این قشر آینده‌ساز است.

رییس هیات ورزشهای دانشگاهی استان زنجان گفت: موضوع ورزش را از اولویت‌های هر سازمان عنوان و تصریح کرد: با برگزاری رقابت‌های ورزشی و اهتمام و حمایت از هر فعالیت ورزشی، به دنبال این هستیم که ورزش جزو لاینفک برنامه‌های زندگی دانشجویان و کارکنان شود، چون دانشجویان اسوه و الگوی جامعه محسوب می‌شوند، این مهم می‌تواند به همه آحاد کشور تسری یابد.

احمدی افزود: قصد داریم فناوری را به خدمت ورزش درآوریم و ورزش‌های فناورانه را در آینده نزدیک داشته باشیم تا دانشجویانی پرتحرک، پرنشاط، فعال و کوشا وارد جامعه شوند.