تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762661
شناسه : 3762661
تاریخ :
۲ پروژه آموزشی در قالب ۵ کلاس درس در شهرستان هشترود افتتاح شد اقتصاد ایران: تبریز-در چهارمین روز از هفته دولت، ۲ پروژه آموزشی در قالب ۵ کلاس درس در شهرستان هشترود افتتاح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، در چهارمین روز از هفته دولت، با افتتاح مدرسه ۲ کلاسه روستای آغداغ و مدرسه ۳ کلاسه روستای قویون قشلاقی، ۵ کلاس درس به سرانه آموزشی شهرستان هشترود اضافه گردید.

فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی در آئین افتتاح این مدارس که با حضور شهسواری، نماینده مردم شریف هشترود در مجلس شورای اسلامی و قشلاقی، فرماندار شهرستان هشترود برگزار شد، اظهار داشت: مدرسه ۲ کلاسه روستای آغداغ در ۷۸ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان و مدرسه ۳ کلاسه قویون قشلاقی، در ۲۶۲ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان، امروز به بهره برداری رسیدند.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات نمایندگان مجلس و فرماندار شهرستان هشترود در راستای توجهات ویژه به امر مدرسه سازی افزود: از مهر ماه سال گذشته، تا امسال، ۸ پروژه آموزشی در قالب ۲۶ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان در شهرستان هشترود به بهره برداری رسیده است و به امید خدا، این افتتاح‌ها ادامه می‌یابد تا بتوانیم سرانه آموزشی این شهرستان را به ۶/۰۱ در پایان برنامه هفتم توسعه برسانیم.

لازم به ذکر است که در ماه‌های آتی نیز شاهد افتتاح پروژه‌های آموزشی و ورزشی دانش آموزی در شهرستان هشترود خواهیم بود.