تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3762658
شناسه : 3762658
تاریخ :
فضای مجازی توسط قدرت های استکباری بر همه حوزه ها سایه افکنده است اقتصاد ایران: جانشین فرمانده کل ارتش گفت: فضای مجازی توسط قدرت های استکباری بر همه حوزه ها سایه افکنده است و قدرت های جهانی برای تسلط بیشتر بر آن میلیارد ها دلار هزینه می‌کنند .

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، امیر محمد حسن دادرس جانشین فرمانده کل ارتش در آئین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مدیریت دفاعی دافوس ارتش که صبح امروز در مرکز همایش‌های این دانشگاه برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: این دوره دوره گرانقدر است پس سعی کنید از این فرصت برای ارتقا دانش خود بهره ببرید.

وی در ادامه با اشاره به تهدیدات در سطح جهان گفت: شما دانشجویان در عصری هستید که فضای مجازی توسط قدرت‌های استکباری بر همه حوزه‌ها سایه افکنده است و قدرت‌های جهانی برای تسلط بیشتر بر آن میلیاردها دلار هزینه می‌کنند.

جانشین فرمانده کل ارتش تصریح کرد: سازمان ملل نیز ابزاری برای تسلط گری قدرت‌های استکباری است که در آن دارندگان بمب هسته‌ای تصمیم گیرندگان اصلی هستند.

امیر دادرس خاطرنشان کرد: فضای مجازی نیز عرصه‌ای برای گسترش تسلط قدرت‌های استکباری بر دیگر کشورهای جهان شده است و می‌بینید چگونه گروه‌های تکفیری مانند داعش را برای کشتار مسلمانان ایجاد می‌کنند که با ادعای دین دست به کشتار گسترده مردم مسلمان می‌زنند.

وی ادامه داد: انسان دانش خود را باید از محیط درست بگیرد و اگر دانش از فضای مجازی و فضای منحرف گرفته شود این انسان در اختیار حق و حقیقت نخواهد بود، این فرد اگر در میدان حق علیه باطل قرار گیرد نمی‌تواند درست عمل کند و به بیراهه خواهد رفت.

جانشین فرمانده کل ارتش نفوذ در دل‌ها نیروی‌های تحت امر در نیروهای مسلح را بسیار مهم دانست و گفت: در عصری که فرزندان از پدر و مادر خود تبعیت نمی‌کنند و تحت تأثیر تهاجم فرهنگی و فضای مجازی هستند آموزش درست و بهره‌گیری از اساتید برجسته و کارآمد برای تربیت بسیار مهم است.

امیر دادرس با اشاره به کشتار گسترده مردم بیگناه غزه گفت: بیش از ۴۰ هزار زن، کودک و غیر نظامی در باریکه غزه به شهادت رسیدند اما هیچ صدایی از کشورهای اسلامی بر نمی‌آید و در سوی دیگر در سال‌های اخیر مشاهده کردیم که گروه‌های تکفیری مانند داعش که ادعا دین داشتند دست به کشتار شیعه، سنی و پیروان ادیان دیگر می‌زنند و با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند همه اینها لزوم وحدت میان مسلمانان را نشان می‌دهد تا در برابر توطئه‌های مختلف دشمن ایستادگی کنند.