تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762638
شناسه : 3762638
تاریخ :
حضور ۳۲ اکیپ راهداری مرکزی تا پایان هفته جاری در پایانه برکت اقتصاد ایران: اراک- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۷۰ پرسنل و ۳۲ اکیپ اعزامی راهداری مرکزی تا پایان هفته جاری برای بازگرداندن زائران اربعین این استان در پایانه مرزی برکت حضور دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهرداد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از ابتدای طرح اربعین (۱۶ مردادماه) ۲۳ هزار زائر اربعین توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان مرکزی در سفرهای اربعین جابجا شد.

مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، گفت: از ابتدای طرح اربعین امسال، حدود ۱۳ هزار نفر زائر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان از شهرستانهای تابعه به سمت پایانه‌های مرزی غرب کشور اعزام شده‌اند.

جهانی افزود: از این تعداد، تاکنون حدود ۱۰ هزار زائر به همت رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافری به استان بازگشته‌اند و مابقی نیز توسط حمل و نقل عمومی مسافربری به طور حتم تا پایان هفته جاری به استان باز می‌گردند.

وی بیشترین تعداد زائران بازگشتی به استان را به مقاصد اراک، خمین و ساوه عنوان کرد و گفت: روزانه ۶۰ تا ۷۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی ویژه اربعین شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در پایانه مرزی برکت و در مسیر مهران به ایلام در راستای خدمت رسانی به مردم مستقر بوده‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به اینکه اجرای طرح اربعین تا پایان ماه صفر پیش بینی شده، گفت: ۷۰ پرسنل و ۳۲ اکیپ اعزامی راهداری مرکزی شامل مجهزترین ماشین آلات سبک و نیمه سنگین تا پایان هفته جاری برای هدایت و بازگرداندن زائران حسینی مستقر هستند.