تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3762630
شناسه : 3762630
تاریخ :
بزرگترین حمله صهیونیست‌ها علیه کرانه باختری طی ۲۲ سال گذشته اقتصاد ایران: نظامیان صهیونیست طی ساعات گذشته یک حمله گسترده علیه مناطق مختلف کرانه باختری آغاز کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی یک عملیات گسترده در شمال کرانه باختری و غور اردن آغاز کرده و بیمارستان‌های این مناطق را تحت محاصره خود درآورده است.

این رسانه‌ها اضافه کردند که حملات نظامیان صهیونیست در سه اردوگاه جنین، نور الشمس و الفارعه در کرانه باختری متمرکز شده است.

رسانه‌های عبری زبان به نقل از منابع آگاه در ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کردند که این حملات علیه کرانه باختری گسترده‌ترین حملات طی ۲۲ سال گذشته به شمار می‌رود.

منابع مذکور اضافه کردند که برای انجام حملات علیه کرانه باختری از هزار نظامی صهیونیست استفاده شده و پیش بینی می‌شود تا چند روز به طول انجامد.

نظامیان صهیونیست همچنین مانع فعالیت و کمک رسانی نیروهای هلال احمر فلسطین در مناطق مختلف کرانه باختری شدند. علاوه بر این، شهرک نشینان صهیونیست نیز به منازل فلسطینی‌ها در خربه الفارسیه در غور شمالی حمله ور شدند.

نظامیان صهیونیست ورودی‌های منطقه عاروره در شمال غرب رام الله را به صورت کامل بستند. هلال احمر فلسطین اعلام کرد که تاکنون ۱۱ فلسطینی در جریان حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

نهاد رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که بالگردها، جنگنده‌ها و پهپادهای این رژیم به سمت کرانه باختری اعزام شدند. نظامیان صهیونیست به صورت کامل شهرهای جنین، طوباس و طولکرم در شمال کرانه باختری را محاصره کردند.