تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3762609
شناسه : 3762609
تاریخ :
موج حملات جنگنده‌های صهیونیست ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشت اقتصاد ایران: برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و حمله گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: همزمان با تداوم حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه اوضاع کرانه باختری به شدت ملتهب بوده و ساکنان این منطقه شاهد گسترده‌ترین حملات نظامیان صهیونیست طی ۲۲ سال گذشته بودند.

ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات جنگنده‌های صهیونیست علیه غزه

حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه منطقه مسکونی قیزان نجاز واقع در جنوب خان یونس در جنوب نوار غزه چندین شهید و زخمی برجای گذاشت.

بمباران منازل فلسطینی‌ها در شرق و جنوب شهر خان یونس دست کم هشت شهید برجای گذاشت. همچنین پیکرهای دست کم چهار فلسطینی از زیر آوار خانه‌های ویران شده در مرکز اردوگاه جبالیا بیرون کشیده شده‌اند.

نظامیان صهیونیست ساعتی قبل مجدداً اردوگاه جبالیا و خانه‌های مسکونی در منطقه العلمی در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

موج حملات جنگنده‌های صهیونیست ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشت

بمباران خانه‌های فلسطینی‌ها در منطقه الفخاری در شرق خان یونس نیز دست کم ۲ شهید برجای گذاشت. رسانه‌های فلسطینی از حملات سنگین و وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه منطقه المحطه در خان یونس خبر دادند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز مناطق جنوب شرقی شهر غزه را زیر آتش گرفت.

گسترده‌ترین حمله صهیونیست‌ها علیه کرانه باختری طی ۲۲ سال گذشته

از سوی دیگر نظامیان صهیونیست طی ساعات گذشته یک حمله گسترده علیه مناطق مختلف کرانه باختری ترتیب دادند.

به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی یک عملیات گسترده در شمال کرانه باختری و غور اردن آغاز کرده و بیمارستان‌های این مناطق را تحت محاصره خود درآورده است.

این رسانه‌ها اضافه کردند که حملات نظامیان صهیونیست در سه اردوگاه جنین، نور الشمس و الفارعه در کرانه باختری متمرکز شده است.

رسانه‌های عبری زبان به نقل از منابع آگاه در ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کردند که این حملات علیه کرانه باختری گسترده‌ترین حملات طی ۲۲ سال گذشته به شمار می‌رود.

منابع مذکور اضافه کردند که برای انجام حملات علیه کرانه باختری از هزار نظامی صهیونیست استفاده شده و پیش بینی می‌شود تا چند روز به طول انجامد.

نظامیان صهیونیست همچنین مانع فعالیت و کمک رسانی نیروهای هلال احمر فلسطین در مناطق مختلف کرانه باختری شدند.

علاوه بر این، شهرک نشینان صهیونیست نیز به منازل فلسطینی‌ها در خربه الفارسیه در غور شمالی حمله ور شدند. نظامیان صهیونیست ورودی‌های منطقه عاروره در شمال غرب رام الله را به صورت کامل بستند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که تاکنون ۱۱ فلسطینی در جریان حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

نهاد رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که بالگردها، جنگنده‌ها و پهپادهای این رژیم به سمت کرانه باختری اعزام شدند. نظامیان صهیونیست به صورت کامل شهرهای جنین، طوباس و طولکرم در شمال کرانه باختری را محاصره کردند.

موج حملات جنگنده‌های صهیونیست ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشت

به گوش رسیدن صدای انفجارهای پی در پی در کرانه باختری / ‏‬ پهپاد اسرائیلی ساقط شد

این در حالی است که نیروهای مقاومت مستقر در کرانه باختری برای مقابله با تجاوز نظامیان صهیونیست به این منطقه دست به کار شدند.

به گزارش شبکه المیادین، گروهان‌های قدس اعلام کردند که نام نبرد خود را با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری «وحشت اردوگاه ها» می‌گذارند.

این گروهان‌ها تاکید کردند که با انفجار یک بمب در اردوگاه نور الشمس، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند. این نیروها موفق شدند در جریان درگیری با نظامیان متجاوز در محور غربی جنین، آنها را گلوله باران کنند.

گروهان‌های قدس اعلام کردند که موفق شدند یک پهپاد اسرائیلی را در محور المنشیه ساقط کنند.

در همین رابطه گردان‌های شهدا الاقصی اعلام کردند که چندین بمب را در مسیر نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها در شهر و اردوگاه جنین منفجر کردند.

این نیروها در ادامه عملیات خود، نظامیان صهیونیست را در اردوگاه نور الشمس گلوله باران کردند.