تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3762568
شناسه : 3762568
تاریخ :
شرط مهدی کروبی برای پذیرش حکم رفع حصر اقتصاد ایران: وب سایت انصاف نیوز به نقل از فرزند ارشد کروبی، رئیس مجلس ششم و از محصوران وقایع انتخابات ۸۸ از توافق بر سر رفع حصر پدرش خبر داده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

وب سایت انصاف نیوز به نقل از فرزند ارشد کروبی، رئیس مجلس ششم و از محصوران وقایع انتخابات ۸۸ از توافق بر سر رفع حصر پدرش خبر داده است.

حسین کروبی:

* پدرم ضمن تشکر از تلاش روسای جمهور و قوه قضاییه برای رفع حصر، گفته است که امیدوارم رفع حصر به‌زودی انجام شود اما به‌شرطی که با رفع حصر میرحسین موسوی همزمان باشد.

* (درباره‌ی اظهارات اخیر غلامحسین کرباسچی مبنی بر این که خبرهای خوبی درباره‌ی رفع حصر در جریان است): باید بگویم که در هفته‌ی گذشته یک پیغامی از طرف آقای پزشکیان رئیس جمهور و آقای اژه‌ای رئیس قوه قضاییه داده شد که دنبال رفع حصر آقای کروبی هستیم و موافقیت‌هایی شده است.

* لذا پیرو این پیغام، ما نظر آقای کروبی را خواستیم که یک چنین چیزی گفته شده است.

* آقای کروبی فرمودند که من و آقای موسوی، نزدیک به ۱۵ سال در حصر قرار داریم. در این مدت هم نه محاکمه‌ای انجام شد و نه حکم قضایی صادر شد.

* آقای کروبی گفت ضمن تشکر از آقای محسنی اژه‌ای و آقای پزشکیان که دنبال رفع حصر من بودند، ولی لازم است خدمت این دوستان بگویم که ما هر دو همزمان حصر شدیم و اگر قرار شود روزی رفع حصر شود ما هر دو باید رفع حصر شویم. لذا امیدوارم انشالله این کار به‌زودی انجام شود ولی با همدیگر باشد. من رفع حصر تنهایی را نمی‌خواهم.

* پیغام آقای کروبی را من به همراه مادرم حضورا خدمت آقای اژه‌ای و برای آقای پزشکیان هم از طریق دوستانشان پیام حاج آقا را ابلاغ کردیم و امیداریم که این حصر هرچه زودتر اما هر دو با هم رفع شود.

* میرحسین موسوی و مهدی کروبی از بهمن ماه سال ۱۳۸۹ همزمان ولی به‌صورتی جداگانه حصر خانگی شده‌اند. معلوم نیست که در صورت تصمیم رفع حصر برای هر یک از آنها، آیا شرط نفر دیگر تاثیری بر این تصمیم خواهد داشت یا خیر. یعنی در صورتی که با رفع حصر آقای کروبی موافقت شده باشد آیا موضع شخص او بر این تصمیم تاثیر دارد؟

پ