تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3762566
شناسه : 3762566
تاریخ :
طرح همسفران خورشید هلال احمر افتتاح شد اقتصاد ایران: دبیرکل جمعیت هلال احمر از حضور و مشارکت بیش از ۱۵۰۰ امدادگر و ۳۰۰۰ جوان داوطلب در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس به منظور ارائه خدمات به زائران امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، امروز سه شنبه در مراسم افتتاحیه طرح خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر در محل پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از استقرار بیش از ۱۵۰۰ امدادگر و ۳۰۰۰ جوان داوطلب در مسیرهای منتهی به حرم مطهر خبر داد و گفت: این تعداد در دو طرح همسفران خورشید و قدم به قدم خدمات خود را به زائران ارائه می‌کنند.

سلیمانی با اشاره به تجربیات موفق جمعیت هلال احمر در اربعین حسینی، اظهار داشت: در این طرح، بیش از ۲۴۰ خودروی امدادی، ۱۱۶ پایگاه ثابت و سیار و همچنین ۷۰۰ ویلچر برای تسهیل خدمات‌رسانی به زائران در نظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: حدود ۱۰۰ تیم امدادی در مسیرهای منتهی به حرم امام رضا (ع) برای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی پیش‌بینی شده‌اند.

وی اضافه کرد: ۱۱۶ پایگاه ثابت و سیار برای تسهیل و هماهنگی ارائه خدمات به زائران، به ویژه در مسیرهای منتهی به حرم امام رضا (ع)، برنامه‌ریزی و تجهیز شده‌اند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر اهمیت هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف، از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران این طرح قدردانی کرد و گفت: این اقدامات، نمادی از وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان است.