تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762545
شناسه : 3762545
تاریخ :
۵ طرح در شهرستان دره شهر افتتاح شد اقتصاد ایران: ایلام-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در سفر به شهرستان دره شهر به مناسبت هفته دولت ۵ طرح بهداشتی، حمایتی، تولیدی و خدماتی را در این شهرستان افتتاح کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار عباسی روز سه‌شنبه ششم شهریور مصادف با ششمین روز از هفته دولت، در سفر به شهرستان دره شهر به مناسبت هفته دولت با حضور بر مزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و در ادامه با خانواده معظم شهدا دیدار و گفتگو کرد.

وی در ادامه با حضور در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های مختلف ابتدا طرح بهره‌برداری از دستگاه مهار زباله عفونی بیمارستان ولیعصر دره شهر حضور یافت و آن را افتتاح نمود. طرح دستگاه ۵۰۰ لیتری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیمارستان ولیعصر این شهر با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین با کارکنان بیمارستان ولیعصر شهرستان در شهر و کارکنان این بیمارستان دیدار و گفتگو کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در ادامه سفر خود به شهرستان دره شهر در مراسم افتتاح طرح مسکن محرومین، افتتاح ۵۱ دستگاه پنل خورشیدی، بهره‌برداری از پروژه توسعه شبکه برق شهرستان و همچنین افتتاح شرکت تولیدی لامپ ال ای دی حضور یافت.