تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3762486
شناسه : 3762486
تاریخ :
۷ پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در بروجرد به بهره‌برداری رسید اقتصاد ایران: خرم‌آباد - به مناسبت هفته دولت، هفت پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در بروجرد به بهره‌برداری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، بعد ظهر امروز سه‌شنبه طی مراسمی با حضور استاندار لرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، فرماندار شهرستان بروجرد، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان و سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بروجرد، هفت پروژه راهداری این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بشارتی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته دولت، اظهار داشت: اعتبار هزینه شده در این پروژه‌ها بالغ بر هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت محور بروجرد - اشترینان به طول ۱۸ کیلومتر و اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال، لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت محور بروجرد - اراک به طول ۷.۵ کیلومتر و اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال و محور خرم‌آباد - بروجرد به طول هشت کیلومتر و اعتبار ۲۴۰ از جمله این پروژه‌ها است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، اضافه کرد: نصب نیوجرسی محور بروجرد - اشترینان - سه‌راهی نهاوند ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال، روکش راه‌های فرعی و روستایی به طول ۶.۶ کیلومتر با اعتبار ۹۰ میلیارد، آسفالت و ابنیه فنی راه روستایی «کولیدر» به طول ۱.۶ کیلومتر و اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و همچنین بازسازی راهدارخانه‌های «هیراب» و «اشترینان» با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های افتتاح شده است.